Marka „MLEKOVITA” znalazła się na 12 miejscu w opublikowanym dziś przez dziennik „Rzeczpospolita” rankingu 180 najcenniejszych polskich marek.
Wartość marki wyceniono na 450,7 mln zł. Tym samym marka „MLEKOVITA” awansowała o 6 pozycji, z 18 miejsca w roku ubiegłym. Wartość sprzedaży licencjonowanej wyniosła ponad 1.000 mln zł. Na podkreślenie zasługuje fakt, że „MLEKOVITA” wzorem roku ubiegłego, okazała się najdroższą marką na Podlasiu.
Natomiast w rankingu mocy marek, będącej miarą efektywności zarządzania, w segmencie produktów żywnościowych „MLEKOVITA” uplasowała się na 28 pozycji, ze wskaźnikiem mocy marki 514 (w roku 2004 – 443).
„MLEKOVITA” została uznana również za 79 najsilniejszą markę 2005, z oceną punktową siły marki w wysokości 50,6.
„Rzeczpospolita” przygotowała ranking wartości polskich marek wspólnie z firmą doradczą Ernst&Young już po raz drugi. W zestawieniu zostały wykorzystane nie tylko informacje z przedsiębiorstw, ale także wyniki badania postrzegania marek wśród polskich konsumentów. Łączna wartość 180 najcenniejszych polskich marek przekracza 26 mld zł. Najdroższa z nich to ciągle Telekomunikacja Polska.