Biogas Poland 2025 950
biogaz, biometan, biopaliwa_ptak 2025

Mleczarnia Turek: Rynek serów pleśniowych jest stabilny

21 października 2015
Kategoria serów pleśniowych jest mniej wrażliwa na zmiany koniunktury niż produkty codziennego użytku – mówi na łamach Forum Mleczarskie Handel 5/2015 Sylwia Protasiuk, Brand Manager w Mleczarnia Turek. W ramach tej kategorii najmniej podatne na tego typu zmiany są sery niebieskie. Obecny rynek serów pleśniowych jest stabilny – dodaje nasza rozmówczyni.

– Największy wzrost obserwujemy w segmencie serów niebieskich, który rośnie w tempie dwucyfrowym. Zdecydowana większość konsumentów wybiera naturalne sery pleśniowe. Tylko co piąty konsument poszukuje określonych smaków. Konsument najczęściej kupuje ser z ziołami lub pieprzem – wyjaśnia Sylwia Protasiuk.

– Segment serów importowanych rozwija się najszybciej. Oferta jest bardzo szeroka, a konsument czuje się zagubiony stojąc przed półką i trzeba mu pomóc wybrać właściwy ser. W tym roku rozpoczęła się pierwsza w historii kampania reklamowa marki francuskich serów pleśniowych Le Rustique. W ramach akcji „Prawdziwy ser rodem z Francji” przewidziane jest szerokie dotarcie do znawców i miłośników serów – dodaje nasza rozmówczyni.

– Nasze hity sprzedażowe to NaTurek Nasz Camembert oraz NaTurek Nasz Brie. Konsumenci doceniają je za idealnie kremową konsystencję oraz czysty mleczny smak – podsumowuje Sylwia Protasiuk Brand Manager w Mleczarnia Turek.

POWIĄZANE

tak merytorycznie jak zawsze oraz tak nowatorsko jak nigdy dotąd! Tegoroczna edy...

Spotkanie ministra Stefana Krajewskiego z przedstawicielami organizacji związkow...

Czy Europa pójdzie tą samą drogą? Australia wprowadza unikalne i surowe w skali ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę