Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Mleczarnia Turek: Rynek serów pleśniowych jest stabilny

21 października 2015
Kategoria serów pleśniowych jest mniej wrażliwa na zmiany koniunktury niż produkty codziennego użytku – mówi na łamach Forum Mleczarskie Handel 5/2015 Sylwia Protasiuk, Brand Manager w Mleczarnia Turek. W ramach tej kategorii najmniej podatne na tego typu zmiany są sery niebieskie. Obecny rynek serów pleśniowych jest stabilny – dodaje nasza rozmówczyni.

– Największy wzrost obserwujemy w segmencie serów niebieskich, który rośnie w tempie dwucyfrowym. Zdecydowana większość konsumentów wybiera naturalne sery pleśniowe. Tylko co piąty konsument poszukuje określonych smaków. Konsument najczęściej kupuje ser z ziołami lub pieprzem – wyjaśnia Sylwia Protasiuk.

– Segment serów importowanych rozwija się najszybciej. Oferta jest bardzo szeroka, a konsument czuje się zagubiony stojąc przed półką i trzeba mu pomóc wybrać właściwy ser. W tym roku rozpoczęła się pierwsza w historii kampania reklamowa marki francuskich serów pleśniowych Le Rustique. W ramach akcji „Prawdziwy ser rodem z Francji” przewidziane jest szerokie dotarcie do znawców i miłośników serów – dodaje nasza rozmówczyni.

– Nasze hity sprzedażowe to NaTurek Nasz Camembert oraz NaTurek Nasz Brie. Konsumenci doceniają je za idealnie kremową konsystencję oraz czysty mleczny smak – podsumowuje Sylwia Protasiuk Brand Manager w Mleczarnia Turek.

POWIĄZANE

Po wybuchu choroby niebieskiego języka w Europie w 2023 r., wirus choroby niebie...

21 października br. OSM Piątnica rozpoczyna kampanię promującą śmietanę 18%. W s...

Pracownicy z terenów objętych powodzią zaczynają masowo sięgać po zwolnienia lek...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę