Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Kampania mleczna

20 listopada 2007
Szykuje się kolejna wielka akcja promocyjna polskiego mleka. Wart kilkanaście milionów złotych przetarg został już rozstrzygnięty. Trzy letnia kampania promująca spożycie nabiału przez dzieci i młodzież ruszy na początku przyszłego roku.

W Polsce spożycie mleka znacznie odbiega od średniej europejskiej. Statystyczny Polak wypija co roku około 190 litrów mleka. Mieszkaniec Europy Zachodniej o 140 litrów więcej. Mleczarze tłumaczą, że barierą wzrostu spożycia artykułów mleczarskich jest wciąż niewielka zamożność społeczeństwa. Ale próbują to zmienić.

Pomóc mają kampanie promocyjne. Oprócz środków z dobrowolnego opodatkowania się branży na rzecz Funduszu Promocji Mleczarstwa też pieniądze z Unii Europejskiej. Bruksela przyznała Krajowemu Związkowi Spółdzielni Mleczarskich 9 miliony euro. Przetarg na wybór agencji reklamowej już rozstrzygnięto.

Waldemar Broś, KZSM: takie zdecydowane działania związane z promocją, czyli z telewizją, z radiem, z prasą mamy zaplanowane na luty przyszłego roku.

Oprócz tradycyjnych reklam w mediach mleczarze planują wielką akcję edukacyjno – informacyjną w szkołach. O zaletach spożywania nabiału mają przekonywać w bezpośrednim kontakcie z dziećmi i młodzieżą specjaliści.


POWIĄZANE

Po wybuchu choroby niebieskiego języka w Europie w 2023 r., wirus choroby niebie...

21 października br. OSM Piątnica rozpoczyna kampanię promującą śmietanę 18%. W s...

Pracownicy z terenów objętych powodzią zaczynają masowo sięgać po zwolnienia lek...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę