Agencja Rynku Rolnego
ZGODNIE Z ROZPORZĄDZENIEM KOMISJI (WE) NR 698/2009 Z DNIA 31 LIPCA 2009 R. WPROWADZAJĄCYM ODSTĘPSTWO, W ODNIESIENIU DO PROGRAMÓW INFORMACYJNYCH I PROMOCYJNYCH DOTYCZĄCYCH MLEKA I PRZETWORÓW MLECZNYCH SKIEROWANYCH NA RYNEK WEWNĘTRZNY, OD ROZPORZĄDZENIA KOMISJI (WE) NR 501/2008 USTANAWIAJĄCEGO SZCZEGÓŁOWE ZASADY STOSOWANIA ROZPORZĄDZENIA RADY (WE) NR 3/2008 W SPRAWIE DZIAŁAŃ INFORMACYJNYCH I PROMOCYJNYCH DOTYCZĄCYCH PRODUKTÓW ROLNYCH NA RYNKU WEWNĘTRZNYM I W KRAJACH TRZECICH
zaprasza organizacje branżowe do składania propozycji kampanii promocyjnych i informacyjnych dotyczących mleka i produktów mlecznych
Organizacje branżowe reprezentatywne dla branży mleczarskiej, mogą uzyskać dofinansowanie (maksymalnie 80% faktycznie poniesionych kosztów netto) do realizacji kampanii promocyjnych i informacyjnych. Kampania ta powinna stanowić spójny zestaw działań z zakresu public relations, reklamy, wdrażanych przez minimum rok, dwa lub maksymalnie trzy lata. Działania te można prowadzić na rynku unijnym, prezentując zalety i cechy charakterystyczne produktu.
Propozycję kampanii (formularz zgłoszeniowy, opis programu oraz inne wymagane dokumenty) należy przesłać lub dostarczyć pod adresem: Agencja Rynku Rolnego, Kancelaria Ogólna, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa do dnia 15 października 2009 roku, do godz. 16.00
Przed złożeniem propozycji kampanii należy zapoznać się z warunkami uczestnictwa w w/w mechanizmie na stronie internetowej Agencji Rynku Rolnego www.arr.gov.pl w dziale Promocja żywności. Szczegółowe informacje mogą Państwo uzyskać w Biurze Promocji Żywności tel. (+48) 22 661 71 11.