OPOLAGRA_2025
AgroShow_05_2025_Zielone

Francja: Paysan Breton z największym wzrostem znajomości w gronie TOP 50 marek

30 czerwca 2015
Badania Kantar Worldpanel pokazują, że należąca do spółdzielni mleczarskiej Laita (8 mleczarnia we Francji pod względem wysokości obrotów) marka Paysan Breton może pochwalić się największym wzrostem znajomości marki (o 16,4% punkta procentowego). Badanie wykonane na bazie gospodarstw domowych miało na celu sprawdzenie znajomości marek i wyłonienie tegorocznego TOP 50.

Laita ma siedzibę w Breście, na zachodnim wybrzeżu. Obroty spółdzielni przekraczają 1,3 mld euro rocznie. Laita skupuje, przetwarza i sprzedaje produkty mleczarskie we Francji, Belgii, Włoszech, Hiszpanii i WIelkiej Brytanii. Eksportuje do 110 krajów. Głównym rynkiem pozostaje jednak Francja: 65% obrotów, inne kraje UE: 25% i inne kraje 10%.

Największą część produkcji stanowią produkty świeże, sery oraz meko w proszku i mleko skondensowane. Firma zarabia także na produkcji żywności dla niemowląt; wytwarza bowiem 15 tys. ton takich wyrobów oraz dodatków do zywności na bazie mleka.

POWIĄZANE

Spółdzielnia Mleczarska Ryki, jeden z wiodących producentów serów dojrzewających...

Przyspieszone tempo wdrażania regulacji CSRD (Corporate Sustainability Reporting...

Małgorzata Cebelińska, Wiceprezes Zarządu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, wzię...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę