Chełmska spółdzielnia mleczarska rozpoczęła w internecie kampanię reklamową w oparciu o nowy film promocyjny.
– Pomysł na film reklamowy podsunęli nam sami konsumenci, którzy często podsyłają nam zdjęcia swoje, swoich dzieci, a nawet pupili z nosami ubrudzonymi naszymi produktami. Miał to być dowód na to, jak bardzo są smakowite i zdrowe – opowiada Agnieszka Lenart, Szefowa Działu Marketingu w Bieluch (SM).
Już w najbliższych dniach Bieluch (SM) w Chełmie ma zamiar rozszerzyć kampanię. Reklama ma pojawiać się nie tylko w internecie, ale też w kinie. Natomiast nowe hasło zobaczyć będzie można na koszulach i samochodach dostawczych Bielucha. – Chcemy dotrzeć do jak największej liczby konsumentów.
Stąd pomysł na kampanię internetową, która według naszych badań, okazuje się najbardziej skuteczna. Wszyscy muszą się dowiedzieć, że nasze produkty są nie tylko smaczne, ale też naturalne i zdrowe – dodaje Agnieszka Lenart.