Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Czy przedsiębiorca może promować towary rolno-spożywcze?

12 lipca 2004

Przedsiębiorcy mogą tworzyć własne programy promocji towarów rolno-spożywczych, jak również zrzeszać się w różnego rodzaju organizacje i związki, które wspólnie promują te towary. Programy te mogą być zaopatrzone w godła promocyjne rozpoznawalne przez konsumentów; nie muszą zaś być otwarte dla wszystkich innych przedsiębiorców, a uczestnictwo
w nich może być zawężone do określonej grupy podmiotów. Mogą mieć one charakter zamknięty i to również nie narusza prawa wspólnotowego. Programy prywatne, w które w jakiejkolwiek formie nie jest zaangażowana władza publiczna, są zgodne z prawem wspólnotowym.


POWIĄZANE

Od 10 lutego Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa będzie przyjmował...

Około 92,6 tys. ton żywności o wartości ponad 265 mln zł trafi w tym roku do org...

Sytuacja na unijnym rynku rolnym nadal jest krytyczna. Potrzeba środków łagodząc...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę