Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw - Spółdzielnia Osób Prawnych zaprasza na debatę, której uczestnikami będą producenci owoców. Debatę poprowadzi Jakub Kozłowski, Mistrz Polski Debat Oksfordzkich. Wydarzenie będzie częścią kwartalnego jesiennego przeglądu prac zespołów Core Teamu. Poniżej otwarte zaproszenie do obejrzenia debaty na żywo i udziału w dyskusji na temat poprawy jakości debaty w sektorze ogrodniczym.
To jest trudne. Współczesna debata publiczna jest jednostronna, a koncentruje się na eliminowaniu trudnych tematów. Próba podjęcia dyskusji uważana jest za krytykę, która z kolei łatwo odbierana jest jako hejt. Ten zaś sprawia, że przestajemy zadawać jakiekolwiek pytania. Jak pójść do przodu? Zapraszamy do dyskusji- zachęca Witold Boguta, prezes KZGPOiW, lider zespołu ds. współpracy i integracji sektora.
Jak wygląda Debata i kto weźmie w niech udział?
Udział w debacie i wspólna praca nad tym tematem daje możliwość lepszego poznania ludzi z branży. Nas nauczy też większej pewności siebie - oceniają Agnieszka i Michał Leleń, Truskawka od rolnika.
Kiedy i gdzie można zobaczyć historyczną Debatę?
Krótko o Debacie Oksfordzkiej
Dlaczego debata jest tak ciekawa?
Uzupełnienie informacji o spotkaniu Core Teamu
Po dwóch lata widać, że jeśli mamy mieć wpływ na korzystne dla ogrodnictwa rozwiązania w Krajowym Planie Strategicznym, na interesariuszy sektora, współpracę międzysektorową, w efekcie na nowe szanse i możliwości rozwoju – trzeba promować współpracę i rozwijać szeroką branżową dyskusję wokół wielu tematów, projektów, konkretnych pomysłów. Bardzo cieszę się z pomysłu i możliwości zobaczenia tej debaty. Zapraszamy na nią wszystkich, którzy chcieliby zrozumieć dlaczego indywidualiści powinni działać razem
podsumowuje Witold Boguta, Prezes Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw.
***
„CORE TEAM - promocja konsumpcji owoców i warzyw i forum współpracy sektora, III edycja” to projekt realizowany przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw we współpracy z agencją INSPIRE smarter branding.
Zadanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
Projekt pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
oprac, e-mk ppr.pl