Mazurska Manufaktura S.A., właściciel marek MM Hygienic oraz Mazurska Manufaktura Alkoholi, zakończyła 2020 rok z przychodami netto ze sprzedaży na poziomie 9,2 mln zł oraz z zyskiem netto w wysokości 1,5 mln zł. Spółka oczekuje obecnie na dopełnienie formalności związanych z rejestracją emisji akcji serii E, po to, by złożyć dokumenty informacyjne na GPW.
Mazurska Manufaktura S.A. to rodzinna firma z siedzibą w zabytkowym, ponad 100-letnim browarze w Szczytnie. Spółka specjalizuje się w produkcji wysokoprocentowych alkoholi rzemieślniczych klasy premium. Wśród flagowych produktów firmy można wymienić wódkę Bielik – rzemieślniczy produkt klasy premium wyróżniony m.in. w konkursie Superior Taste Award w Brukseli, jak również Wódkę z Mazur stanowiącą wizytówkę regionu oraz serię kraftowych nalewek. Spółka rozwija także markę MM Hygienic, pod którą dostępna jest seria środków do dezynfekcji.
Biuro prasowe Mazurskiej Manufaktury S.A.