Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

I ty masz wpływ na... zmiany klimatu

8 czerwca 2006

Na Rynku Starego Miasta w Warszawie zainaugurowano we wtorek kampanię informacyjną pod hasłem "Ty też masz wpływ na zmiany klimatu". Akcji patronuje Komisja Europejska.

Kampania ma na celu kształtowanie świadomości Europejczyków nt. wpływu zmian klimatu na środowisko i przekonanie ich, że każdy może mieć wpływ na zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych do atmosfery.

Przewodniczący Komisji Europejskiej Jose Manuel Barroso, cytowany na stronie internetowej UE, stwierdził m.in.: "Podjęcie działań zmierzających do zwalczania zmian klimatu jest kwestią priorytetową dla Komisji. Kampania ta jest uzupełnieniem naszych wysiłków na arenie politycznej i w zakresie prawodawstwa. Uświadamia nam, jak wielką odpowiedzialność ponosimy za zmiany klimatu i co każdy z nas może i powinien zrobić, by ograniczyć to zagrożenie". Dlatego kampania prowadzona będzie w 25 krajach Unii Europejskiej, a najważniejsze wydarzenia z nią związane przewidziane są na czerwiec, wrzesień i listopad.

Na kampanię składa się m.in. akcja reklamowa, która będzie polegała na umieszczeniu dużych plakatów na budynkach, autobusach i tramwajach.

Przewidziany jest również program dla szkół, przeznaczony dla uczniów w wieku od 13 do 18 lat. Uczniowie i nauczyciele będą zachęcani do postępowania według zasad, które mogą ograniczyć zmiany klimatu.

Na oficjalnej stronie internetowej kampanii www.climatechange.eu.com można znaleźć wszystkie informacje na jej temat.


POWIĄZANE

Rola mikrobiomu i diety w utrzymaniu zdrowych jelit Mikroorganizmy zamieszkują z...

Na różnych etapach życia nasze zapotrzebowanie na składniki odżywcze ulega zmian...

Związek Polskich Przetwórców Mleka zaprasza na bezpłatne szkolenie pt.: „Opakowa...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę