Ptak_Waw_CTR_2024
Green Gas Poland

Programy promocyjne

3 grudnia 2015
Agencja Rynku Rolnego zaprasza organizacje branżowe lub międzybranżowe do składania propozycji programów promocyjnych i/lub informacyjnych.
Organizacje branżowe zrzeszające producentów lub organizacje międzybranżowe zrzeszające producentów, przetwórców i dystrybutorów, reprezentatywne dla określonej branży rolnej, mogą uzyskać dofinansowanie (maksymalnie 80% faktycznie poniesionych kosztów netto) do realizacji programu promocyjnego i/lub informacyjnego. Program ten powinien stanowić spójny zestaw działań z zakresu public relations, reklamy, wdrażanych przez minimum rok, dwa lub trzy lata. Działania te można prowadzić na rynku wewnętrznym UE, a także na rynkach krajów trzecich, prezentując zalety i cechy charakterystyczne produktu.
Produkty i tematy, które mogą być objęte działaniami skierowanymi na rynek wewnętrzny UE:
  • świeże owoce i warzywa,
  • przetworzone owoce i warzywa,
  • włókno lniane,
  • żywe rośliny i produkty ogrodnictwa ozdobnego,
  • oliwa z oliwek i oliwki stołowe,
  • oleje z nasion,
  • mleko i przetwory mleczne,
  • świeże, schłodzone lub mrożone mięso, wyprodukowane zgodnie ze wspólnotowym lub krajowym systemem jakości,
  • oznakowanie jaj przeznaczonych do konsumpcji,
  • miód i produkty pszczelarskie,
  • wysokiej jakości wina (psr), wina stołowe ze wskazaniem regionu ich pochodzenia,
  • znak graficzny dla najbardziej odległych regionów ustanowiony w prawodawstwie rolnym,
  • produkty objęte systemami chronionych nazw pochodzenia (ChNP), chronionych oznaczeń geograficznych (ChOG), gwarantowanych tradycyjnych specjalności (GTS) lub określeniami jakościowymi stosowanymi fakultatywnie zgodnie z rozporządzeniem (UE) nr 1151/2012 Parlamentu Europejskiego i Rady (Dz. U. L 343 z 14.12.2012, s. 1),
  • rolnictwo ekologiczne, zgodnie z rozporządzeniem Rady (WE) nr 2092/91 oraz produkty rolnictwa ekologicznego zarejestrowane zgodnie z tym rozporządzeniem,
  • mięso baranie.

Produkty, które mogą być objęte ww. działaniami na rynku krajów trzecich:
  • świeża, schłodzona lub mrożona wołowina i wieprzowina oraz przetwory spożywcze wytworzone na bazie tych produktów,
  • mięso drobiowe wysokiej jakości,
  • przetwory mleczne,
  • oliwa z oliwek i oliwki stołowe,
  • wina stołowe posiadające oznaczenia geograficzne, wina gatunkowe produkowane w określonym regionie (psr),
  • napoje spirytusowe z oznaczeniem geograficznym lub o zastrzeżonym, tradycyjnym opisie,
  • świeże i przetworzone owoce i warzywa,
  • przetwory ze zbóż i ryżu,
  • włókno lniane,
  • żywe rośliny i produkty ogrodnictwa ozdobnego,
  • produkty objęte systemami chronionych nazw pochodzenia (ChNP), chronionych oznaczeń geograficznych (ChOG), gwarantowanych tradycyjnych specjalności (GTS) zgodnie z  rozporządzeniem (UE) nr 1151/2012 Parlamentu Europejskiego i Rady,
  • produkty rolnictwa ekologicznego, zgodnie z rozporządzeniem Rady (WE) nr 2092/91,
  • mięso baranie.
Informacja zawiera także listę krajów i obszarów geograficznych, w których można prowadzić działania.
Propozycje programu i wszelkie niezbędne należy przesłać pocztą lub dostarczyć pod adres: Agencja Rynku Rolnego, Kancelaria Ogólna, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa. Ponadto do ww. dokumentów złożonych w formie papierowej, należy dołączyć również formularz zgłoszenia programów promocyjnych współfinansowanych przez UE w formie elektronicznej (tj. na płycie CD lub innym nośniku, np. USB).
Ostateczny termin składania propozycji programów upływa 30 września 2014 roku,
o godz. 16.00.
Przed złożeniem propozycji programu należy zapoznać się z warunkami uczestnictwa w w/w mechanizmie udostępnionymi na stronie internetowej www.arr.gov.pl oraz zarejestrować się w Centralnym Rejestrze Przedsiębiorców Agencji Rynku Rolnego. Szczegółowe informacje zainteresowani mogą uzyskać w Biurze Promocji Żywności, tel. (+48 22) 661 71 11.

 

POWIĄZANE

W wakacje br. ruch w pizzeriach spadł rdr. o 10,3%, a w lokalach oferujących kan...

Ostatnie lata przyniosły duży rozwój kierunków studiów związanych z żywieniem cz...

Uwaga na oszustów podszywających się pod kancelarie prawne. Szczególnie narażeni...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę