biogaz_09_2025

KE zaakceptowała promocję jabłek i makaronu

5 stycznia 2016
Jak informuje Agencja Rynku Rolnego, Komisja Europejska decyzją z dnia 30.11.2011 r. zaakceptowała dwa, kolejne polskie programy promocyjno-informacyjne.
KE zaakceptowała: „Jabłka każdego dnia", złożony przez Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej oraz „Makarony Europy", złożony przez Polską Izbę Makaronu.
Działania o charakterze promocyjno-informacyjnym w ramach ww. kampanii koncentrują się na rynkach ukraińskim i rosyjskim. Łączny budżet programów wynosi 6 959 tys. euro netto. Działania w ramach programów zostaną uruchomione na początku 2012 roku i będą realizowane przez 3 lata.



POWIĄZANE

Coraz większą popularność zyskują nowoczesne produkty na bazie naturalnych skład...

Sens dokonującej się na naszych oczach rewolucji internetowej da się lepiej zroz...

Federacja Branżowych Związków Producentów Rolnych wyraża pełne poparcie dla stan...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę