Podczas tegorocznej edycji XXI Międzynarodowych Targów Techniki Rolniczej AGROTECH 2015 w Kielcach ( 27 – 29 marca) marka Case IH przedstawia nową odsłonę ciągników serii Magnum. W nowej ofercie dostępne są modele Magnum 250, 280, 310, 340 i 380 z silnikiem o mocy od 250 do 380 KM. Najwyższy model, Magnum 380, charakteryzuje się mocą maksymalną 435 KM przy zastosowaniu funkcji zwiększania mocy Magnum.
Nowe modele Magnum są wyposażone w 8,7-litrowy silnik „Cursor 9” firmy FPT Industrial, który zawiera układ Hi-eSCR i spełnia europejskie normy dotyczące emisji spalin — Stage IV. Układ oczyszczania spalin Hi-eSCR stanowi rozwinięcie rozwiązania SCR stosowanego w modelach zgodnych z normą Stage IIIB. Technologia SCR odniosła duży sukces dzięki prostej konstrukcji, niskiemu zużyciu paliwa i najmniejszej w klasie częstotliwości wymiany oleju silnikowego (co 600 godzin).
Nowa seria Magnum wykorzystuje szeroki zakres opcji przeniesienia napędu, w tym przekładnie Full Power Shift i CVX w wersjach 40 ECO i 50 km/h.
Z myślą o zmaksymalizowaniu efektywności przekładnię Magnum CVX wyposażono w 4 zakresy mechaniczne, co zapewnia sprawność wyższą niż w przypadku przekładni o mniejszej liczbie zakresów. Konstrukcja ta zapewnia prędkość maksymalną 50 km/h przy 1400 obr./min, redukując koszty operacji transportowych. Modele Magnum są wyposażone także w układ automatycznego sterowania wydajnością (APM) — stosowany również w innych ciągnikach Case IH CVX — oraz w podwójną przepustnicę ręczną, która umożliwia operatorowi ustawienie minimalnej i maksymalnej prędkości obrotowej.
Nowe ciągniki Magnum charakteryzują się wyglądem zmienionym w stosunku do poprzednich generacji. Najbardziej charakterystyczny jest nowy dach z większą liczbą świateł roboczych. Dodatkowo układ doprowadzania powietrza do silnika przeniesiono w pobliże lewego słupka A kabiny, co zapewnia bardziej efektywne oczyszczanie powietrza w zapylonym środowisku, ponieważ górny lewy narożnik kabiny pozostaje najczystszy ze względu na charakterystykę roboczą wentylatora chłodzącego. Po lewej stronie można dostrzec także drobniejsze zmiany, takie jak całkowicie nowe zbiorniki paliwa i płynu DEF z korkami zamykanymi na kłódkę, które zostały dopasowane wzorniczo do całości, aby zapewnić ciągnikowi elegancki wygląd. Po prawej stronie w zbiornik paliwa wmontowano stopnie, które ułatwiają czyszczenie okien kabiny. Zintegrowane uchwyty ułatwiają wchodzenie po stopniach i zapewniają stabilne podparcie po wejściu na wytrzymałą platformę usytuowaną nad prawym zbiornikiem.