Kampania telewizyjna będzie trwać przez dwa najbliższe miesiące (czerwiec, lipiec).
8 sekundowe reklamy pojawią się w najpopularniejszych programach Polsatu oraz w kilkunastu stacjach tematycznych, przy np. Mega hitach filmowych, serialach, programach rozrywkowych, prognozie pogody.
W czasie kampanii będą promowane trzy linie produktów Fortuna:
soki owocowe 1,0l (nowości jabłko champion, pomarańcza–mandarynka)
unikatowa na rynku linia nektarów bez dodatku cukru 1,0l
soki pomidorowe 1,0l
Kampanię przygotowała agencja reklamowa BrandPlace, za działania public relations odpowiada – Milewska International Wizerunek i PR.
Agros-Nova jest wiodącym producentem żywności w Polsce, największym przetwórcą owoców i warzyw. Spółka dynamicznie rozwija się w oparciu o cztery biznesowe filary:
I. SNNN (soków, nektarów i napojów niegazowanych)
II. przetworów owocowo - warzywnych,
III. potraw gotowych,
IV. dodatków do potraw.
***
Jest na podium, jeśli chodzi o udziały rynkowe w każdym z tych segmentów. Do grupy biznesowej Agros-Nova należą znane marki: ŁOWICZ, FORTUNA, GARDEN, TARCZYN, PYSIO, DR WITT, KAROTKA, KRAKUS, KOTLIN, WŁOCŁAWEK. Spółka posiada trzy zakłady produkcyjne. Zatrudnia ok. 1880 osób.