Ptak_Waw_CTR_2024
Biometan_II_Forum_2024

Wniosek w sprawie kontroli artykułów z zagranicy

25 lipca 2024
Wniosek w sprawie kontroli artykułów z zagranicy

Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej „Roślinne nie gryzie!”. Na odbiorców czekają aktywacje stacjonarne, jak i akcje w mediach społecznościowych. Celem realizowanych przedsięwzięć jest zachęcenie konsumentów do otworzenia się na nowe doznania kulinarno-smakowe i włączenia do swojej codziennej diety produktów pochodzenia roślinnego.

Zainicjowany przez Alpro szereg letnich aktywności online i offline to holistyczne podejście do dbania o dobrostan w praktyce – zarówno poprzez troskę o zróżnicowane menu, jak i aktywność fizyczną. Zaproszeni do współpracy twórcy internetowi mają, poprzez aktywacje, uświadomić konsumentom, że „Roślinne nie gryzie!”, oraz że dieta fleksitariańska to pyszny i dobry wybór. Roślinne alternatywy to bowiem doskonałe urozmaicenie codziennej diety, nie tylko dla wegetarian i wegan.

Aktywne lato

Na lipiec zaplanowano szereg działań angażujących twórców internetowych. Kaja Soboń, Agata Barglik i Joanna Jóźwik zaprezentują Śniadania Mistrzów. Przedstawią pomysły na zdrowe i pożywne śniadania na bazie produktów Alpro w zależności od potrzeb i aktywności fizycznej. Wyzwanie na śniadanie będzie zaś okazją do zainspirowania się nowymi przepisami na pożywne i pyszne śniadania. „Zawody” poprowadzi Volodmyr Testardi, który zaprosi do udziału nominowanych przez siebie twórców – wyzwaniem będzie stworzenie smakowitego i szybkiego śniadania na bazie produktów Alpro. Każda nominowana osoba rzuci wyzwanie innemu twórcy, co da odbiorcom możliwość obserwowania różnorodnych i ekscytujących pomysłów.

Sierpień upłynie pod znakiem akcji online i Green Festivalu w Olsztynie. Influencerzy, m.in. Dominik Czeronek czy Ania Lekka, zaprezentują serię pomysłów na wykorzystanie roślinnych alternatyw dla jogurtów oraz skyrów od Alpro. Projekt ten, pod hasłem Roślinne nie gryzie - roślinne zdrowo miesza!, z pewnością wywoła wiele pozytywnych emocji. Drugi z planowanych eventów ucieszy fanów festiwalowych chwil. W stolicy województwa warmińsko-mazurskiego od 15 do 17 sierpnia odbędzie się Olsztyn Green Festival, który przyciąga miłośników koncertów oraz „zielonego” stylu życia. To właśnie podczas tego wydarzenia, entuzjaści muzyki będą mogli odpocząć aż w 2 strefach Alpro. Na uczestników czekają m.in. pyszne kawy z dodatkiem produktów Alpro, strefa relaksu oraz atrakcje dla małych i dużych.

Do startu, gotowi… roślinne!

Ruch to zdrowie, a lato sprzyja aktywności. Z pierwszymi propozycjami Alpro wyszło już na początku lata. Od połowy czerwca do sierpnia można odwiedzić stoisko Alpro na Targach Śniadaniowych w Warszawie. Uczestnicy wydarzenia mają okazję za darmo poczęstować się pyszną kawą z Alpro, spróbować roślinnych alternatyw dla jogurtów i skyrów oraz odpocząć i spędzić miło czas z bliskimi. W czerwcu zorganizowane zostały również specjalne warsztaty sportowo-taneczne na Targach Śniadaniowych. Była to akcja „Zapłać kaloriami”, a więc trening z trenerką Kają Soboń, a także lekcje tańca „Shake That Thing” z tancerzami Kasią Jukowską i Arturem Golcem.

Kolejne akcje będą przede wszystkim inspiracją do odkrywania nowych trendów kulinarnych i zachętą do włączenia produktów roślinnych w codziennym przygotowywaniu posiłków.

– Jesteśmy przekonani o tym, iż zdrowy styl życia powinien łączyć zbilansowaną dietę oraz aktywność fizyczną. Wykorzystując letnią aurę, Alpro postanowiło zaktywizować odbiorców, zarówno poza domowym zaciszem, jak i w kuchni. Zapraszamy konsumentów do odkrywania dobroczynnego wpływu ruchu na organizm i śledzenia smacznych i zdrowych przepisów roślinnych – podsumowuje Dominika Wujcik, Brand Manager Alpro.

Dla każdego coś smacznego

Różnorodność aktywności koresponduje z bogatym portfolio marki Alpro. – Zaplanowane na lato aktywacje, w szczególności te związane z gotowaniem, zachęcają do eksplorowania świata kulinariów. Pokazują, że produkty roślinne doskonale sprawdzą się jako podstawa pysznych i zdrowych przepisów, m.in. śniadaniowych. Portfolio Alpro pełne jest różnych smaków, co z pewnością ułatwi wybór składników potrzebnych do przygotowania pełnowartościowych dań. Alternatywy dla produktów pochodzenia zwierzęcego wpisują się również w koncepcję diety planetarnej1, która ma nie tylko korzystny wpływ na zdrowie, ale również planetę2 – mówi Dominika Wujcik.

Portfolio Alpro obejmuje m.in. napoje roślinne w różnych wariantach smakowych, takich jak owsiane, migdałowe, a także kokosowe z dodatkiem ryżu, sojowe o smaku czekoladowym czy sojowe o smaku waniliowym. To również szereg roślinnych alternatyw dla jogurtów, skyrów, deserów czy produktów idealnych do gotowania, na przykład w 100% roślinnej alternatywy dla śmietany, oraz bogatych w białko proteinowych napojów roślinnych.

oprac, e-red, ppr.pl


POWIĄZANE

Początek września przyniósł wyraźną korektę cen paliw w polskich rafineriach. Ku...

Cynkomet wprowadza na rynek nową rolniczą przyczepę RM-240, specjalnie zaprojekt...

Już po raz siedemnasty Polska Izba Mleka zorganizowała Ranking Spółdzielni Mlecz...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę