Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Porządek musi być! Inauguracja Barefoot Projekt Czysta Plaża 2015

3 lipca 2015
Zrobiło się cieplej. Promienie słoneczne sprawiły, że masowo wylegliśmy nad rzeki i nad Bałtyk, aby cieszyć się piękną pogodą i kontaktem z naturą. Często jednak po wypoczynku na plażach pozostawiamy tam ślady naszej obecności w postaci śmieci. Producent wina Barefoot Wine chce temu zaradzić i po raz kolejny zaprasza na Barefoot Projekt Czysta Plaża. W sobotę, 20 czerwca spotkaliśmy się na plaży przy Moście Poniatowskiego w Temacie Rzeka w Warszawie i rozpoczęliśmy akcję sprzątania plaż.

Stolica to dopiero początek naszej drogi do czystych plaż w Polsce. W ramach tegorocznej akcji Barefoot Projekt Czysta Plaża w czerwcu, lipcu i sierpniu posprzątamy zarówno nadmorskie miejscowości, jak i plaże miejskie, tak by można było po nich spacerować bosą stopą.



Harmonogram sprzątania plaż:

 

   

  • 11.07 POZNAŃ, Kontener ART , godz. 10.00
  • 18.07 SOPOT, Tropikalna Wyspa, wejście na plażę nr 28 , godz. 10.00
  • 23.07 DĘBKI, Beach Bar Cooler, wejście na plażę nr 19, godz. 10.00
  • 01.08 GDYNIA, Contrast Cafe, godz. 10.00
 

Każdy może do nas dołączyć – czekamy na wolontariuszy! Wystarczy zarejestrować się na stronie www.czystapolska.org.pl lub przyjść do namiotu Stowarzyszenia Czysta Polska, który będzie stał na plażach. Na wszystkich, którzy przyłożą stopę do sprzątania, świecąc przykładem, oprócz worków na śmieci i rękawic będą czekać atrakcyjne konkursy i animacje. Pełnoletni wolontariusze, którzy aktywnie włączą się w porządki, otrzymają pamiątkową koszulkę Barefoot Projekt Czysta Plaża. Po porządkach będzie także można zrobić sobie zdjęcie ze swoimi znaleziskami. Nie zabraknie również gier, konkursów i zabaw, takich jak Mega Twister dla grupy 15 osób, boule na plaży czy hula-hop. Wszystko po to, żeby połączyć edukację ekologiczną z przyjemnym relaksem.

Barefoot Projekt Czysta Plaża będzie komunikowany przez markę Barefoot m.in.  w sklepach i na butelkach wina. W tym celu w punktach handlu detalicznego znajdą się materiały POS, czyli plakaty, wobblery i listwy przypółkowe, w hipermarketach zaś plaże, a na nich ślady bosych stóp – czyli niestandardowe ekspozycje – oraz materiały POS (zawieszki na butelki, plakaty, etc.) i animacje.

– Czyste morze, złoty piasek, a na nim tylko ślady bosych stóp, to jest nasz plan na 2015 rok – mówi Paulina Krajewska-Grzejszczyk, Junior Field Marketing Manager, E&J Gallo Winery – Chcemy stworzyć społeczność pozytywnie nastawionych ludzi, którzy lubią spędzać czas na świeżym powietrzu i cieszyć się życiem. Jeśli przekonamy ich do dbania o czystość plaż, nastawienie to zacznie się rozszerzać i za kilka lat będziemy mogli bez trudu przejść bosą stopą wszystkie nasze plaże, czując pod nią jedynie czysty piasek. Dlatego gorąco zapraszam wszystkich plażowiczów – tych nadmorskich i tych śródlądowych – do włączenia się  w nasze działania.

POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

ALDI, Carrefour Hipermarket, Dino, TOPAZ, Empik, CCC, Castorama i HEBE to najbar...

Węgry sprawują prezydencję w Radzie do grudnia 2024 r. włącznie a tekst ten będz...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę