OPOLAGRA_2025

Obietnica De Heus

3 grudnia 2015


O działaniach marketingowych i koncepcji Powering Porgress rozmawiamy z Rafałem Wiechciem - kierownikiem działu marketingu De Heus


[Ranczo]: De Heus jest prężnie rozwijającą się firmą paszową. Proszę powiedzieć, jakie były podejmowane działania marketingowe, wspierające rozwój przedsiębiorstwa w ostatnich latach.
 [Rafał Wiecheć]: Od wielu lat w firmie De Heus pozyskujemy wiedzę, która pozwala nam opracowywać kolejne rozwiązania, mające dwa główne cele: dostarczanie najnowocześniejszych rozwiązań żywieniowych, które równocześnie są bardziej efektywne - z punktu widzenia hodowcy - niż dotychczasowe. W zgodzie z takim podejściem w ostatnich latach wprowadziliśmy szereg programów „szytych na miarę” dla hodowców wszystkich grup zwierząt: Poultry Performance Plan (drób), Duck Diet Design (drób), BesterGrass i OptiGrass (bydło), płynne żywienie (trzoda chlewna) oraz programów przeznaczonych bezpośrednio dla naszych klientów i partnerów biznesowych: Akademia Efektywności, w ramach której pracujemy nad zwiększaniem efektywności naszej sieci dystrybucji, Akademia Zdrowej Racicy i Klub 100-tysięczników dla hodowców bydła czy Akademia Płynnego Żywienia dla hodowców trzody chlewnej.
[R.:]Czy w działaniach marketingowych jest miejsce na współpracę ze społecznościami lokalnymi?
Zdecydowanie tak. Rozwijamy naszą obecność szczególnie w gminach, w których zlokalizowane są nasze wytwórnie. Organizujemy naszą szeroko zakrojoną akcję „Razem bezpieczniej”, której celem jest zwiększanie bezpieczeństwa dzieci w ruchu drogowym, zwłaszcza na terenach wiejskich. Prowadzimy działania sponsoringowe - modernizujemy szkoły, sale szpitalne, wspieramy akcje sportowe. Współfinansujemy znaczące, lokalne inwestycje w infrastrukturę. Przeprowadzamy prezentacje nowo wybudowanych, zrealizowanych przez dział Agra-Matic, obiektów inwentarskich, gdzie zawsze jest okazja do zapoznania się z najnowocześniejszymi rozwiązaniami technologicznymi. Wszystkie nasze działania opieramy na obietnicy, jaką składamy naszym klientom, zgodnie ze strategiczną koncepcją naszej firmy, nazwaną Powering Progress.

[R.]: No właśnie, od jakiegoś czasu firma przygotowuje się do wprowadzenia na rynek polski nowej koncepcji pozycjonowania swojej marki, zwanej Powering Progress. Proszę powiedzieć, dlaczego?
[R.W.]: Chcemy dać rynkowi, naszym klientom i partnerom bardzo jasny sygnał, czego mogą i powinni oczekiwać od firmy De Heus i naszych pracowników.

[R.]: Czym jest Powering Progress?
[R.W.]: Powering Progress to obietnica sposobu, w jaki będzie postępować De Heus i nasi pracownicy. Obietnica oparta na pięciu najważniejszych dla nas filarach: na najwyższej jakości, na nastawieniu na osiąganie pozytywnych wyników finansowych, na byciu przedsiębiorczym, na respektowaniu własnej i naszych klientów niezależności poprzez bycie dla nich partnerem oraz na nieustannym szukaniu lepszych rozwiązań. Taką obietnicę składamy jednocześnie we wszystkich miejscach, gdzie jesteśmy obecni, a więc w Holandii, Polsce, Czechach, Brazylii, RPA, Wietnamie, Rosji, Egipcie, Etiopii, a także w kilkudziesięciu krajach, do których eksportujemy nasze produkty i naszą wiedzę.

[R.]: Czy pracownicy De Heus znają już założenia tej koncepcji?
[R.W.]: Pracownicy De Heus jako pierwsi poznali tę koncepcję i wierzymy, że głęboko się z nią utożsamiają, realizując swoje codzienne zadania. Większość pracowników wyraża opinię, że właściwie od zawsze swoje działania opierają na pięciu filarach: jakości, niezależności, dążeniu do lepszych wyników razem z naszymi klientami, szukania niestandardowych, przedsiębiorczych rozwiązań, no i oczywiście nieustannie polepszając się w każdym możliwym miejscu i momencie. Bardzo nas to cieszy, ponieważ tylko w ten sposób obietnica naszej firmy złożona przez naszych pracowników naszym klientom i partnerom biznesowym będzie autentyczna i spójna ze strategią.

[R.]: Czy wprowadzenie koncepcji Powering Progress będzie miało jakieś konsekwencje dla klientów? Coś się zmieni w działalności firmy?
[R.W.]: Mamy nadzieję, że tak, że klienci jeszcze bardziej będą przekonani, że wybierając nas jako dostawcę pasz i rozwiązań żywieniowych, wybierają firmę, która nie tylko dba o własny rozwój, ale równocześnie potrafi, chce i rzeczywiście pomaga hodowcy osiągać najlepsze możliwe wyniki, bo jest przekonana, że tylko w ten sposób można budować długotrwałe i bezpieczne relacje biznesowe. Klienci mogą również oczekiwać, że wszystko, czego dotąd doświadczyli we współpracy z De Heus, będzie nadal najwyższej możliwej jakości, oparte na zdrowych, partnerskich zasadach, z poszanowaniem niezależności wszystkich zaangażowanych stron oraz prawdziwie nowatorskie, stwarzające możliwość osiągania pozytywnych wyników finansowych. Mogą również nieustannie oczekiwać od nas i naszych pracowników stałego nastawienia na rozwój i polepszania tego, co robimy.

[R.]: Dalsze plany na przyszłość?
[R.W.]: Zapraszamy naszych klientów i partnerów do śledzenia naszych działań, związanych z wprowadzaniem koncepcji Powering Progress, zarówno w świecie realnym jak i wirtualnym. Już niedługo będziecie mieć okazję poznać koncepcję we wszelkich naszych materiałach informacyjnych, na stronach internetowych, na portalach społecznościowych, a nawet w trakcie realizowanych wydarzeń na gruncie lokalnym. Najważniejsze jednak, zachęcamy do rozpoznawania w zachowaniach i postawach naszych pracowników pięciu filarów Powering Progress, a więc: JAKOŚCI, WYNIKU BIZNESOWEGO, PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, NIEZALEŻNY PARTNER i LEPIEJ!


POWIĄZANE

fot. Łukasz Błasikiewicz/KPRP Panu Prezydentowi–Elektowi dr. Karolowi Nawrockiem...

Wybór Karola Nawrockiego to nie tylko zwycięstwo konkretnego kandydata, ale też ...

Rolnicza Solidarność żąda dymisji wiceministra Kołodziejczaka. Przypmnijmy, że p...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę