Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Obietnica De Heus

3 grudnia 2015


O działaniach marketingowych i koncepcji Powering Porgress rozmawiamy z Rafałem Wiechciem - kierownikiem działu marketingu De Heus


[Ranczo]: De Heus jest prężnie rozwijającą się firmą paszową. Proszę powiedzieć, jakie były podejmowane działania marketingowe, wspierające rozwój przedsiębiorstwa w ostatnich latach.
 [Rafał Wiecheć]: Od wielu lat w firmie De Heus pozyskujemy wiedzę, która pozwala nam opracowywać kolejne rozwiązania, mające dwa główne cele: dostarczanie najnowocześniejszych rozwiązań żywieniowych, które równocześnie są bardziej efektywne - z punktu widzenia hodowcy - niż dotychczasowe. W zgodzie z takim podejściem w ostatnich latach wprowadziliśmy szereg programów „szytych na miarę” dla hodowców wszystkich grup zwierząt: Poultry Performance Plan (drób), Duck Diet Design (drób), BesterGrass i OptiGrass (bydło), płynne żywienie (trzoda chlewna) oraz programów przeznaczonych bezpośrednio dla naszych klientów i partnerów biznesowych: Akademia Efektywności, w ramach której pracujemy nad zwiększaniem efektywności naszej sieci dystrybucji, Akademia Zdrowej Racicy i Klub 100-tysięczników dla hodowców bydła czy Akademia Płynnego Żywienia dla hodowców trzody chlewnej.
[R.:]Czy w działaniach marketingowych jest miejsce na współpracę ze społecznościami lokalnymi?
Zdecydowanie tak. Rozwijamy naszą obecność szczególnie w gminach, w których zlokalizowane są nasze wytwórnie. Organizujemy naszą szeroko zakrojoną akcję „Razem bezpieczniej”, której celem jest zwiększanie bezpieczeństwa dzieci w ruchu drogowym, zwłaszcza na terenach wiejskich. Prowadzimy działania sponsoringowe - modernizujemy szkoły, sale szpitalne, wspieramy akcje sportowe. Współfinansujemy znaczące, lokalne inwestycje w infrastrukturę. Przeprowadzamy prezentacje nowo wybudowanych, zrealizowanych przez dział Agra-Matic, obiektów inwentarskich, gdzie zawsze jest okazja do zapoznania się z najnowocześniejszymi rozwiązaniami technologicznymi. Wszystkie nasze działania opieramy na obietnicy, jaką składamy naszym klientom, zgodnie ze strategiczną koncepcją naszej firmy, nazwaną Powering Progress.

[R.]: No właśnie, od jakiegoś czasu firma przygotowuje się do wprowadzenia na rynek polski nowej koncepcji pozycjonowania swojej marki, zwanej Powering Progress. Proszę powiedzieć, dlaczego?
[R.W.]: Chcemy dać rynkowi, naszym klientom i partnerom bardzo jasny sygnał, czego mogą i powinni oczekiwać od firmy De Heus i naszych pracowników.

[R.]: Czym jest Powering Progress?
[R.W.]: Powering Progress to obietnica sposobu, w jaki będzie postępować De Heus i nasi pracownicy. Obietnica oparta na pięciu najważniejszych dla nas filarach: na najwyższej jakości, na nastawieniu na osiąganie pozytywnych wyników finansowych, na byciu przedsiębiorczym, na respektowaniu własnej i naszych klientów niezależności poprzez bycie dla nich partnerem oraz na nieustannym szukaniu lepszych rozwiązań. Taką obietnicę składamy jednocześnie we wszystkich miejscach, gdzie jesteśmy obecni, a więc w Holandii, Polsce, Czechach, Brazylii, RPA, Wietnamie, Rosji, Egipcie, Etiopii, a także w kilkudziesięciu krajach, do których eksportujemy nasze produkty i naszą wiedzę.

[R.]: Czy pracownicy De Heus znają już założenia tej koncepcji?
[R.W.]: Pracownicy De Heus jako pierwsi poznali tę koncepcję i wierzymy, że głęboko się z nią utożsamiają, realizując swoje codzienne zadania. Większość pracowników wyraża opinię, że właściwie od zawsze swoje działania opierają na pięciu filarach: jakości, niezależności, dążeniu do lepszych wyników razem z naszymi klientami, szukania niestandardowych, przedsiębiorczych rozwiązań, no i oczywiście nieustannie polepszając się w każdym możliwym miejscu i momencie. Bardzo nas to cieszy, ponieważ tylko w ten sposób obietnica naszej firmy złożona przez naszych pracowników naszym klientom i partnerom biznesowym będzie autentyczna i spójna ze strategią.

[R.]: Czy wprowadzenie koncepcji Powering Progress będzie miało jakieś konsekwencje dla klientów? Coś się zmieni w działalności firmy?
[R.W.]: Mamy nadzieję, że tak, że klienci jeszcze bardziej będą przekonani, że wybierając nas jako dostawcę pasz i rozwiązań żywieniowych, wybierają firmę, która nie tylko dba o własny rozwój, ale równocześnie potrafi, chce i rzeczywiście pomaga hodowcy osiągać najlepsze możliwe wyniki, bo jest przekonana, że tylko w ten sposób można budować długotrwałe i bezpieczne relacje biznesowe. Klienci mogą również oczekiwać, że wszystko, czego dotąd doświadczyli we współpracy z De Heus, będzie nadal najwyższej możliwej jakości, oparte na zdrowych, partnerskich zasadach, z poszanowaniem niezależności wszystkich zaangażowanych stron oraz prawdziwie nowatorskie, stwarzające możliwość osiągania pozytywnych wyników finansowych. Mogą również nieustannie oczekiwać od nas i naszych pracowników stałego nastawienia na rozwój i polepszania tego, co robimy.

[R.]: Dalsze plany na przyszłość?
[R.W.]: Zapraszamy naszych klientów i partnerów do śledzenia naszych działań, związanych z wprowadzaniem koncepcji Powering Progress, zarówno w świecie realnym jak i wirtualnym. Już niedługo będziecie mieć okazję poznać koncepcję we wszelkich naszych materiałach informacyjnych, na stronach internetowych, na portalach społecznościowych, a nawet w trakcie realizowanych wydarzeń na gruncie lokalnym. Najważniejsze jednak, zachęcamy do rozpoznawania w zachowaniach i postawach naszych pracowników pięciu filarów Powering Progress, a więc: JAKOŚCI, WYNIKU BIZNESOWEGO, PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, NIEZALEŻNY PARTNER i LEPIEJ!


POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

ALDI, Carrefour Hipermarket, Dino, TOPAZ, Empik, CCC, Castorama i HEBE to najbar...

Węgry sprawują prezydencję w Radzie do grudnia 2024 r. włącznie a tekst ten będz...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę