Jak podają prognozy do 2026 r. wartość polskiego rynku e-commerce osiągnie 162 mld zł brutto, a kategorią, której sprzedaż w sieci będzie wzrastać najszybciej, są produkty spożywcze. W 2022 r. trendy żywieniowe, jak i nawyki konsumentów, będzie wciąż kształtować pandemiczna rzeczywistość, ale na znaczeniu zyskuje również aspekt dbania o środowisko. Żywność ma już nie tylko zaspokajać głód – równie istotny jest jej wpływ na zdrowie, prawidłowe funkcjonowanie organizmu i ekologię. Z jakimi wyzwaniami będą przez najbliższe 12 miesięcy mierzyć się firmy sprzedające artykuły spożywcze online oraz co powinny wziąć pod uwagę planując ofertę?
Bee.pl to sklep internetowy oferujący szeroki asortyment z kategorii FMCG. Założona w 2018 roku marka należy do spółki Glosel, której siedziba mieści się w Białymstoku. Wyróżnikiem Bee.pl jest bogata oferta ekologicznych i prozdrowotnych produktów spożywczych oraz naturalnych kosmetyków. W asortymencie sklepu znajdują się także suplementy diety, produkty dla dzieci, artykuły do domu i książki. Misją Bee.pl jest inspirowanie do zmiany nawyków żywieniowych oraz próbowania nowych smaków.
Glosel to firma specjalizująca się głównie w obszarach sprzedaży książek oraz produktów FMCG w internecie. Pod jej parasolem działają marki, takie jak TaniaKsiazka.pl i Bee.pl. Siedziba firmy mieści się w industrialnie urządzonym biurze w Białymstoku. Dodatkowo, spółka posiada ponad 8 tys. mkw. powierzchni magazynów w nowoczesnym kompleksie Panattoni Park, z którego realizuje zamówienia. Glosel zarządza także 5 księgarniami zlokalizowanymi w północno-wschodniej Polsce.
Biuro prasowe Glosel