Od początku lutego br. konsumenci mają szansę na zdobycie nagród w kultowej loterii podkapslowej marki Harnaś. W sklepach w całej Polsce po raz kolejny dostępne są promocyjne puszki i butelki piwa Harnaś. Wygranej należy szukać pod kapslami i zawleczkami aż do 30 listopada br.
Kup piwo Harnaś, wygraj kolejne – już 16. rok z rzędu!
Tegoroczna loteria podkapslowa jest najdłuższą w historii marki i trwać będzie aż 10 miesięcy. Towarzyszy jej hasło – Kup piwo i wygraj kolejne! Mechanizm promocji jest prosty: wystarczy kupić piwo Harnaś w promocyjnej butelce lub puszce i zajrzeć pod kapsel albo zawleczkę. Te, które informują o wygranej hasłem Harnaś 4-pak 2023 lub Harnaś 2023, można wymienić na nagrody w sklepach biorących udział w akcji. Do zdobycia są 4-paki lub pojedyncze piwa w puszce 0,5 l marki Harnaś Jasne Pełne.
– To już 16. rok z rzędu, kiedy organizujemy loterię podkapslową, w której do wygrania są piwa kultowej marki Harnaś. Od pierwszej edycji taka forma aktywacji konsumentów cieszy się wśród naszych fanów bardzo pozytywnym odbiorem. Dzisiaj śmiało mogę powiedzieć, że stała się ona tradycją, którą kontynuujemy – mówi Antoni Wróbel, Brand Manager marki Harnaś.
Promocja potrwa od 1 lutego do 30 listopada 2023. Regulamin, a także lista sklepów, które biorą udział w akcji, dostępne są na stronie: https://piwoharnas.pl/. Loterii towarzyszy kampania telewizyjna „Miliony piw do złapania” emitowana w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizji. Ponadto loterię Harnasia wspierać będą działania promocyjne w punktach sprzedaży oraz w mediach społecznościowych.
***
Carlsberg Polska jest jednym z trzech największych graczy na rynku piwa w Polsce. Carlsberg Polska warzy piwa najwyższej jakości, odwołujące się do przyjemnych i radosnych stron dorosłego stylu życia. Konsumenci mogą wybierać z szerokiej oferty wielokrotnie nagradzanych marek piw takich jak: Carlsberg, Okocim, Harnaś, Karmi, Kasztelan, Somersby, Brooklyn, 1664 Blanc, Bosman oraz Piast. Piwa z grupy Carlsberg Polska warzone są w browarach o wieloletniej tradycji piwowarskiej – w Browarze Okocim w Brzesku (1845), Browarze Bosman w Szczecinie (1848), i Browarze Kasztelan w Sierpcu. Łączne zatrudnienie w Polsce wynosi ponad 1300 pracowników. Firma promuje odpowiedzialną konsumpcję alkoholu, angażuje swoich pracowników w wolontariat, współpracuje ze swoimi partnerami biznesowymi na zasadach wzajemnego poszanowania, działa na rzecz obiegu zamkniętego opakowań, a także odpowiedzialnie gospodaruje wodą i energią. Od 2015 roku firma jest dystrybutorem piwa Guinness. Carlsberg Polska wchodzi w skład duńskiej Grupy Carlsberg, której korzenie sięgają 1847 roku.