Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Profilaktyka kokcydiozy przynosi zyski dla branży mięsnej

3 grudnia 2015

Pod patronatem Polskiego Związku Hodowców i Producentów Trzody Chlewnej rusza kampania,która ma uświadomić hodowcom, że opłaca się walczyć z kokcydiozą - czytamy w „Pulsie Biznesu".
Kampania edukacyjna „Policz się z kokcydiozą. Zarabiaj na profilaktyce" ma uwiadomić hodowcom, źe choroba ta powoduje m.in. mniejszy przyrost masy ciała świń. Jak podał „PB", według ekspertów, problem kokcydiozy dotyczy około 75 proc. dużych ferm w naszym kraju.
„PB" pisze, że tylko duże firmy mięsne stosują profilaktykę kokcydiozy, a kampania zainicjowana przez Związek ma zmotywować mniejszych producentów.


POWIĄZANE

Ogólnopolski Związek Zawodowy Lekarzy Weterynarii wystąpił na początku września ...

W ciągu ostatnich dwóch tygodni Nigeria i Republika Południowej Afryki zgłosiły ...

  Jednym z kluczowych elementów rozporządzenia (UE) 2019/6 jest obowiązek gromad...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę