Ptak_Waw_CTR_2024

Mięsna promocja

23 marca 2007
Są pieniądze na promocję mięsa na Dalekim Wschodzie. Komisja Europejska postanowiła sfinansować kampanie reklamującą wyroby wędliniarskie. Za unijne pieniądze promować będziemy także mrożoną wołowinę, wieprzowinę i cielęcinę. Całkowity koszt przedsięwzięcia wyniesie prawie 2 miliony euro.

Mimo, że Chiny czy Japonia stoją przed nami otworem, polskie zakłady mięsne wciąż mają problemy z wejściem na azjatyckie rynki.

Witold Choiński „Polski Mięso”: My tam praktycznie nie zaangażowaliśmy się. Czy finansowo w postaci reklamy, marketingu, czy innych sposobów, które mogłyby zapoznać tamtejszy rynek z naszymi produktami.

Polskim zakładom zależy jednak na utrzymaniu tamtejszych rynków. Stąd pomysł o promocji mięsa. W myśl zaakceptowanego właśnie przez Bruksele projektu, nasi producenci będą mogli przekonywać tamtejszych konsumentów do swoich wyrobów. Do wydania jest 1 milion 700 tysięcy euro.

Pieniądze wykłada przede wszystkim Bruksela. Polscy przedsiębiorcy otrzymają też wsparcie z resortu rolnictwa.

Dariusz Goszczyński Ministerstwo Rolnictwa: - 50% kosztów związanych z tymi działaniami będzie pokrywane przez UE, 30% z budżetu państwa a 20% sami przedsiębiorcy

To kolejne tego typu przedsięwzięcie. Wcześniej, w podobny sposób rozpoczęto 3 kampanie. Oryginalność pod ochroną, marchewka i mrożonki pełne natury. Takie unijne wsparcie doceniają polscy producenci. Bo na zatwierdzenie przez Komisję Europejską czeka coraz więcej krajowych projektów.


POWIĄZANE

Z listu, który wpłyną do naszej redakcji ppr.pl dowiadujemy się, że epidemia cho...

ARiMR informuje o wydłużeniu okresu na uzyskanie certyfikatu QAFP lub QMP ułatwi...

27 czerwca 2024 r. ruszy nabór wniosków na inwestycje zapobiegające rozprzestrze...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę