Szanowni Państwo
Przekazujemy Państwu zgodnie z zapowiedzią kolejny, ostatni w tym trudnym dla branży roku numer naszych Wiadomości. Znajdziecie w nim Państwo przede wszystkim obszerną "szkoleniową" informację o naszej ekspozycji na tegorocznych Targach POLAGRA FOOD 2002.
Na naszym stoisku przedstawiliśmy przykłady prezentacji jaj w marketach, w różnych wersjach, traktując to oczywiście tylko jako pomysły do wykorzystania i rozwinięcia w przyszłości. Jeżeli chodzi o kształt ekspozycji znaczną rolę odgrywa przede wszystkim opakowanie. I tu mamy do zaoferowania Państwu kolejną nowość – opakowania nowej generacji imagic. Razem ze znanym już Państwu opakowaniem SUPERFACE, opakowanie imagic tworzy duet nie do pokonania na półce sklepowej. Polecamy zapoznanie się z informacją o tym nowym opakowaniu. Już pierwsze reakcje na rynku mówią, że będzie to szlagier. Produkcja imagic rusza na początku roku 2003. Na koniec zapraszamy ponownie na strony Pierwszego Portalu Rolnego (www.ppr.pl). Znajdą tam Państwo informację o bardzo ciekawej inicjatywie tj. Rolb@nku (bank wymiany produktów rolnych, również jaj) oraz wywiad z Prezesem Firmy OMEGADROB Kazimierzem Musiołem (bardzo ciekawa informacja o jajach bio i Omega 3!!) Kolejny numer Wiadomości ukaże się w lutym – marcu 2003! Z życzeniami sukcesów w roku 2003 i pozdrowieniami
Dr inż. Krzysztof Kloczkowski
Dyrektor Handlowy –
Prokurent
Po raz kolejny nasza firma – HARTMANN POLSKA – wzięła udział w międzynarodowej imprezie wystawniczej. Jako firma innowacyjna i lider rynku opakowań do jaj w Polsce, postrzegamy targi nie tylko jako jeden ze sposobów promowania naszych produktów i komunikowania się z odbiorcami naszych opakowań, ale jako doskonałe miejsce, gdzie handlowcy i producenci poszukują rozwiązań, które w trudnej sytuacji w branży jajczarskiej, umożliwiałyby zwiększenie sprzedaży jaj. Jednym słowem targi, zarówno dla nas, jak i dla Państwa, są okazją do wymiany spostrzeżeń, doświadczeń, jak również miejscem, gdzie wspólnie staramy się poszukiwać i zdobywać Konsumenta, którego uwagę i skłonność zakupową pozyskać jest coraz trudniej.
Podkreślając nowoczesność i marketingową orientację naszej Firmy stoisko, wzbudziło bardzo duże zainteresowanie odwiedzających targi. Z myślą o nowoczesnym Konsumencie i nowoczesnym handlu, przygotowaliśmy kilka wzorcowych rozwiązań stoisk jajczarskich. Planując je braliśmy pod uwagę:
zróżnicowany i odpowiednio opakowany asortyment jaj,
właściwe umiejscowienie POS (Point of Sales, czyli Punkt sprzedaży),
sąsiedztwo innych, wspomagających sprzedaż jaj produktów,
przejrzysty system komunikowania się produktu z Konsumentem,
wykorzystanie specyfiki sklepu (ograniczenia przestrzenne i architektoniczne) w celu zwiększenia sprzedaży jaj,
dobór materiałów użytych do wykonania POS (drewno, słoma), które zmieniają stoisko w nowoczesnym sklepie w przyjazne i znane konsumentowi miejsce (stylizowana grafika na regałach)
wykorzystanie ( w celu obniżenia kosztów) typowych regałów i stojaków sklepowych
EKSPOZYCJA WYSPOWA z doskonale wyeksponowanym i dostępnym ze wszystkich stron asortymentem. Ekspozycja została wzbogacona plakatem wspomagającym decyzje zakupową.
EKSPOZYCJA JAJ w DZIALE OWOCOWO-WARZYWNYM, gdzie obok świeżej chrupiącej sałaty, kapusty, papryki i innych warzyw Konsument znajduje np. ŚWIEŻE JAJA z MOCĄ (jaja od kur karmionych paszą wyłącznie zbożową wzbogaconą algami morskimi).
EKSPOZYCJA OKOLICZNOŚCIOWA – pod hasłem UBEZPIECZMY COŚ RAZEM oferuje jaja do wypieków w opakowaniach o dużej sile oddziaływania – Superface w segmencie PREMIUM . Poniżej produkty i dodatki do wypieków. Zadaniem opakowania, plakatu nad stoiskiem oraz otoczenia produktowego jest wyłącznie Konsumenta w wielką akcję pieczenia, a co za tym idzie – zakupu jaj!
EKSPOZYCJA z DREWNIANYCH BALI DLA JAJ z EKOLOGICZNIE CZYSTYCH TERENÓW podkreśla unikalność oferowanego asortymentu, jego naturalność i prostotę, a przede wszystkim definiuje produkt jak naturalny i zdrowy!
EKSPOZYCJA KLASYCZNA, dzięki kolorowej listwie cenowej asortyment jest dla Konsumenta uporządkowany, czytelny i przyjazny – przejrzystość ekspozycji ułatwia podjęcie decyzji o zakupie jaj. Plakat umieszczony nad stoiskiem ma za zadanie zwiększenie sprzedaży jaj pod wpływem impulsu.
Cieszymy się z zainteresowania naszymi ekspozycjami i mam nadzieję, że przedstawione pomysły zostaną wykorzystane przez Państwa lub posłużą inspiracji do tworzenia nowych, równie ciekawych koncepcji marketingowych. Jesteśmy przekonani, że współpraca z Państwem pozwoli nam wyjść naprzeciw oczekiwaniom współczesnego Konsumenta jaj, ponieważ tylko wspólnie jesteśmy w stanie dać mu to czego potrzebuje.
Jeśli czas na zmiany – to czas na imagic
Rewelacyjny kształt
Nigdy wcześniej kształt,
funkcjonalność i estetyka nie były tak doskonale połączone ze sobą jak ma to
miejsce w przypadku imagic. Wymagania stawiane estetyce i
funkcjonalności opakowań są spełnione dzięki wieloletnim doświadczeniom firmy
Hartmann w tym zakresie. Linie opakowań imagic Plus Pack oraz imagic Mini
Poster Pack oferują Państwu najwyższą jakość gwarantowaną przez firmę Hartmann a
wszystko to w 10 pięknych kolorach! Niezwykle innowacyjna funkcjonalność daje
gwarancję optymalnej ochrony delikatnego produktu oraz bezpiecznego dla
Konsumenta użytkowania.
Mistrz autoprezentacji na półce
Wyrafinowany
kształt opakowania sprawia, że produkty firm konkurencyjnych pozostają daleko w
tyle. Wygląd opakowania imagic to wdzięk i prostota, której nie
można się oprzeć. Kształt opakowania to najpewniejsza gwarancja pozytywnego
wizerunku produktu i marki handlowej jaj oraz wyróżniania się pośród wielu
innych konkurencyjnych produktów – niezależnie od tego, czy zechcecie Państwo
zaskoczyć i zdobyć Konsumentów produktem standardowym, czy wzbudzić sensację w
segmencie Premium.
Imagic przekonuje Konsumentów od pierwszego ich
spojrzenia – akceptacja opakowania przez Konsumentów jaj została potwierdzona w
licznych badaniach rynku. Jeszcze nigdy nie było tak łatwo polubić kolory. Szary
należy do przeszłości!
Wszystkie opakowania imagic mogą być wzbogacone
w dwukolorowy nadruk wewnętrzny.
Imagic z etykietą – opakowanie z
fabrycznie naklejoną etykietą imagic
Imagic z
nadrukiem bezpośrednim – pięciokolorowy nadruk na pokrywie opakowania,
czterokolorowy nadruk na powierzchni przedniej i tylniej
Co wspólnego może mieć rolnictwo i Internet?
Okazuje
się, że bardzo wiele! Wystarczy zajrzeć na stronę www.ppr.pl, aby przekonać się,
że istniej portal rolny, który zawiera wszystkie najważniejsze informacje
związane nie tylko z rolnictwem. Pierwszy Portal Rolny (www.ppr.pl)
skierowany jest do wszystkich, którym bliskie są zagadnienia związane z
polskim rolnictwem. To nowoczesne przedsięwzięcie internetowe w całości
dotyczące branży rolno-spożywczej. Pierwszy Portal Rolny swoją
działalność rozpoczął pod koniec grudnia 2000 i od tego czasu zgromadził pokaźny
zasób rozmaitych wiadomości z zakresu rolnictwa. Uporządkowana wiedza została
umieszczona w różnych działach tematycznych takich jak: produkcja roślinna i
zwierzęca, drobiarstwo, weterynaria, UE i inne. Ponadto pracuje na gromadzeniem
bieżących informacji – zamiesza notowania giełdowe i targowiskowe cen produktów
rolnych, informuje również o terminach imprez targowych. Nad zawartością
merytoryczną portalu pracuje zespół redakcyjny, który obecnie jest na
wszystkich ważnych imprezach w kraju związanych z rolnictwem. Dzięki łączom
internetowym przekazuje on bezpośrednio relacje, które są zamieszczane na
stronach www.ppr.pl. Mamy świadomość, jak ważna jest we współczesnym świecie
pełni aktualna, rzetelna i szybka informacja rynkowa. Pierwszy Portal Rolny -
www.ppr.pl – zaprasza do współpracy producentów, dostawców, dystrybutorów,
rolników, właścicieli zakładów przetwórczych, producentów pasz, nawozów, środków
ochrony roślin, maszyn, urządzeń i opakowań, dostawców usług transportowych,
dostawców paliw, gazu płynnego i energii itd. oraz związki, federacje,
instytucje państwowe, izby rolnicze, uczelnie i inne ośrodki edukacyjne. Z
wielką przyjemnością informujemy, że uruchomiliśmy Pierwszą Internetową
Platformę Wymiany Towarowej Rolb@nk. Zakładając lokaty towarowe w Rolb@nku możecie Państwo
najlepiej sprzedać swoje produkty, a także znaleźć dostawcę najtańszych surowców
do produkcji. Aby szczegółowo zapoznać się z systemem funkcjonowania Rolb@nku, poznać
jego zalety i korzyści wystarczy skontaktować się z naszymi przedstawicielami
regionalnym, działającym na terenie kraju, a do których kontakt znajdziecie
Państwo na stronach www.ppr.pr (link Rolb@nk).
Bezpośrednio możecie zapoznać się Państwo ze sposobem zakładania lokat, ich
modyfikacji i anulowania z dowolnego miejsca na świecie, gdzie jest dostęp do
Internetu możecie Państwo aktywnie uczestniczyć w transakcjach kupna/sprzedaży.
Od Was, drodzy Państwo zależy czy chcecie w tym uczestniczyć. Dla udziałowców
Rolb@nk'u
uruchomione zostaną dodatkowe narzędzia finansowe ułatwiające transakcje
handlowe. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny: 0(*)
71 782 10 67, lub e-mail: rolbank@ppr.pl
POMAGAMY ROLNIKOM, PRODUCENTOM i DOSTAWCOM SKORZYSTAJ Z TEGO i TY