Podpisanie umowy dotyczącej przeprowadzenia kampanii promocyjno-informacyjnej pt. „ Stół pełen smaków”
12 marca 2008
W dniu 6 marca 2008 r. w siedzibie Agencji Rynku Rolnego podpisano umowę dotyczącą przeprowadzenia dwuletniej kampanii promocyjno-informacyjnej pt. „ Stół pełen smaków”. Agencję Rynku Rolnego reprezentował Bogdan Twarowski – prezes, organizację proponującą - Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego Wiesław Różański – prezes oraz Henryk Kania – wiceprezes.
Celem projektu jest promocja świeżej, schłodzonej, mrożonej wołowiny, cielęciny i wieprzowiny oraz przetworów spożywczych opartych na tych składnikach.
Efektem realizacji działań promocyjnych będzie wzrost konsumpcji wysokiej jakości wieprzowiny, wołowiny i cielęciny pochodzenia unijnego, zdobycie nowych rynków zbytu oraz przekonanie potencjalnych klientów o wyjątkowości wyrobów mięsnych pochodzących z krajów Wspólnoty.
Program realizowany będzie na rynkach USA i Korei Południowej. Budżet dwuletniej kampanii oszacowany został na kwotę 2 322 000 Euro.