Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Klienci kontra banki

3 sierpnia 2004

Od początku roku do końca lipca do arbitra bankowego wpłynęło 450 spraw dotyczących spornych kwestii między bankami a ich klientami. Najwięcej skarg dotyczyło kredytów.

Coraz częściej zapadają rozstrzygnięcia na korzyść konsumentów, ich udział wynosi 48 proc. W zeszłym roku ten odsetek był niższy – 38 proc. Wnioski są coraz lepiej przygotowane pod względem merytorycznym. Wynika to m.in. z faktu, że w wielu przypadkach klientów reprezentują rzecznicy konsumentów. Średnia wartość sporu wynosi 2923 zł, a przeciętny czas rozpatrywania wniosków to 40 dni.


POWIĄZANE

Rolnictwo 4.0 – nie ma konieczności dwukierunkowej wymiany danych w robotach! Za...

Rada Europy uzgadnia pakiet "VAT w erze cyfrowej" Rada osiągnęła dziś porozumien...

Fundusz odbudowy i zwiększania odporności Rada Europy zatwierdza zmienione plany...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę