PTK Centertel Sp. z o. o. , operator sieci Idea, wprowadza nowe oferty dla klientów indywidualnych i biznesowych, poinformowała w poniedziałek spółka.
Dla abonentów taryfy „Jedna Idea”, operator będzie oferował trzy różne pakiety darmowych rozmów w ramach sieci Idea i z sieciami stacjonarnymi.
W przeciwieństwie do ofert naszych konkurentów nie ma limitu na rozmowy z wybranymi numerami, czy podczas darmowych weekendów. Propozycje te dotyczą dotychczasowych użytkowników Jednej Idei jak i nowych – powiedziała podczas konferencji dyrektor pionu marketingu w Centertelu, Iwona Kossmann. Dodała, że operator będzie również oferował bezpłatne rozmowy wśród nowych klientów biznesowych.
Podczas poniedziałkowej konferencji, prezes spółki Sławomir Skrodzki powiedział, że rozwiązanie przenośności numerów będzie identyczne dla wszystkich operatorów. Dziś zgodnie ze zobowiązaniem regulatora złożyliśmy do Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty harmonogram dotyczący przenośności numerów. Uważamy, że w ciągu 9-15 miesięcy jesteśmy w stanie klientom to umożliwić – powiedział dziennikarzom Skrodzki.
Jego zdaniem najbezpieczniejszym terminem wprowadzenia przenośności numerów, jednocześnie spełniającym wszystkie oczekiwania klientów, to kwiecień 2006 rok. Prezes potwierdził, że wyniki operatora za 2004 rok są zbliżone do opublikowanych w połowie stycznia w mediach.
Z pewnością nie będą one niższe. Jednak szczegółowe wyniki, jak i nasze plany, przedstawimy oficjalnie w marcu – dodał Skrodzki. Według doniesień prasowych PTK Centertel, osiągnął w 2004 roku ponad 500 mln zł zysku netto przy obrotach sięgających 5,5 mld zł.