Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Brytyjska wojna cenowa

5 grudnia 2005

Wojna cenowa między brytyjskimi supermarketami sprawiła, że żywność jest coraz tańsza. Eksperci wyliczyli, że konsumenci zaoszczędzili w ten sposób na zakupach prawie 3 miliardy funtów. Jednak to, co dobre dla klientów, pogrąża dostawców i producentów towarów.

Ostra konkurencja między największymi sieciami handlowym rozpoczęła się już na początku lat 90 -tych. Jednak teraz wojna o klienta jest wyjątkowo zajadła. Kosztem rolników i dostawców ceny żywności są stopniowo obniżane. Promocje i specjalne oferty cenowe pozwoliły zaoszczędzić klientom marketów tylko w tym roku miliard funtów.


POWIĄZANE

Rolnictwo 4.0 – nie ma konieczności dwukierunkowej wymiany danych w robotach! Za...

Rada Europy uzgadnia pakiet "VAT w erze cyfrowej" Rada osiągnęła dziś porozumien...

Fundusz odbudowy i zwiększania odporności Rada Europy zatwierdza zmienione plany...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę