Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Zmiany w sieci dealerskiej John Deere

4 czerwca 2021
Zmiany w sieci dealerskiej John Deere

John Deere zadecydował o dalszych zmianach w sieci dealerskiej. Jest to kolejny krok ewolucji w ramach strategii Dealer Jutra 3.0.

Umowa dealerska John Deere z Chempest SA, została rozwiązana w ramach restrukturyzacji sieci dealerskiej John Deere. Okres karencji będzie wynosił 6 miesięcy.


Tym samym do 31 października 2021 r., firma Chempest SA utrzymuje status Autoryzowanego Dealera marki John Deere, zapewniając wszystkim swoim klientom obsługę w zakresie sprzedaży maszyn, części zamiennych, serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.

Zmiany w sieci oznaczają, że od 1 listopada na wskazanych niżej terenach odpowiedzialności usługi kompleksowo świadczyć będą następujący dealerzy:

Wanicki Serwis– wybrane powiaty województwo małopolskiego, śląskiego i opolskiego

Agro-Efekt – wybrane powiaty województwa opolskiego

Wkrótce za pomocą własnych kanałów informacyjnych o szczegółach poinformują sami dealerzy.

- Zmiany w sieci dealerskiej, które sukcesywnie wprowadzamy wynikają z potrzeby wniesienia naszych usług na jeszcze wyższy poziom oraz poszerzenia dostępności najnowocześniejszych technologii, co pozwoli naszym klientom z sukcesami rozwijać ich biznesy. Ważną rolę wsparcia nadal odgrywać będzie nasza doświadczona i wysoko wykwalifikowana kadra – mówi Piotr Iżyniec z John Deere Polska.


Dealer Jutra 3.0 – co to znaczy?

Dla John Deere zachodzące zmiany to element strategii Dealer Jutra 3.0, będącego odpowiedzią na dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość. Rolnicy optymalizują koszty i plony, często stają przed podjęciem strategicznych, rozwojowych decyzji, których dokonują na podstawie ogromnej ilości danych.

- Nasza sieć dealerska po zmianach pomoże sprostać oczekiwaniom obecnych i przyszłych klientów John Deere. Rolnicy otrzymają jeszcze większe wsparcie eksperckie oraz gwarancję jeszcze sprawniejszej i szybszej reakcji niż dotychczas. Dealerzy działający w ramach strategii „Dealer Jutra 3.0” będą cechować się bardziej rozbudowanym zakresem działań oraz poszerzoną specjalizacją – dodaje Piotr Iżyniec.

Strategia wdrażana od roku zakłada wzmocnienie sieci dealerskiej w Polsce i utworzenie struktur oddziałów, które rolnikom i przedsiębiorcom pozwolą poczynić znaczne postępy w prowadzeniu biznesu przy wykorzystaniu cyfryzacji, maszyn najwyższej klasy oraz zatrudnianiu wysoko wykwalifikowanych specjalistów.

 

Biuro prasowe John Deere Polska


POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Wielu z nas zastanawia się nad tym, co mogą zrobić w swoim wolnym czasie, by móc...

Współczesny, dynamiczny świat z jednej strony ma wiele zalet, bo z roku na rok k...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę