MERCOSUR1
TSW_XV_2025

Zmiana na szczeblu kierowniczym w firmie ważnego producenta sprzętu rolniczego

22 lutego 2017
Zmiana na szczeblu kierowniczym w firmie ważnego producenta sprzętu rolniczego

Marka Case IH, światowy lider w branży sprzętu rolniczego, powołała Petera Friisa na stanowisko Marketing Director na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) z dniem 1 lutego 2017 r.

 

Peter Friis pracuje w europejskiej centrali firmy w St Valentin w Austrii. Odpowiada za wszystkie aspekty działalności marketingowej w zakresie produktów Case IH w regionie EMEA, począwszy od ustalania cen, przez wsparcie dla dilerów i szkolenia techniczne, skończywszy na komunikatach przekazywanych w obrębie marki.

 

Peter Friis tak mówi o swojej nowej roli:

Jestem bardzo podekscytowany faktem, że podjęcie przeze mnie pracy na nowym stanowisku zbiega się z rozpoczęciem 175. roku działalności firmy Case IH. Bardzo cieszę się na myśl współpracy z osobami pracującymi w regionie EMEA – będziemy wspólnie pracować nad zwiększeniem rozpoznawalności marki Case IH oraz pomagać dilerom w rozwijaniu ich działalności.

 

Case IH stopniowo staje się preferowaną marką wśród profesjonalnych rolników i przedsiębiorstw rolnych, które mają zapotrzebowanie na nowoczesny sprzęt rolniczy, oczekują namacalnych korzyści ze strony producenta i niezawodnego wsparcia ze strony dilera – ale za rozsądną cenę.

Serie produktów, które obecnie mamy w ofercie, są pozycjami wiodącymi na rynku dzięki temu, że oferują nowoczesne rozwiązania techniczne, jak np. zaawansowane systemy rolnictwa precyzyjnego AFS i AFS Connect, które dają rolnikom większą kontrolę nad każdą wykonywaną czynnością, sprawiając, że wzrasta wydajność produkcji i zyskowność ich działalności. Wielu z nich korzystało wcześniej z maszyn innych marek, jednak dziś uważają sprzęt Case IH za nieodłączny element ich działalności rolniczej.

 

Peter Friis urodził się w Danii. W 1984 roku rozpoczął pracę dla koncernu Ford Motor Company w Kopenhadze. Po zakończonym stażu objął stanowisko w dziale firmy zajmującym się sprzętem rolniczym. Po przejęciu firmy przez grupę Fiat Group, Peter Friis dołączył do zespołu Case IH, początkowo w charakterze pracownika administracyjnego, później zaś zasilił szeregi Działu Marketingu w Kopenhadze. Następnie objął stanowisko Business Managera na Skandynawię, a w 2000 roku został Business Managerem na Wielką Brytanię.

 

Po trzech latach wrócił do Kopenhagi jako Promotions and Communications Manager na Skandynawię, zaś w 2005 roku otrzymał zadanie zbudowania własnej sieci dystrybucji firmy w tym regionie. Jego działania były na tyle skuteczne, że w 2007 roku został obsadzony na stanowisku Business Director na region Norwegii i państw bałtyckich. Na skutek jego działań marka Case IH odniosła znaczący sukces w krajach bałtyckich i stała się najlepiej sprzedającą się marką na Litwie, czyli na największym z trzech rynków w tym regionie.

 

Peter Friis dodaje:

Wprowadzając na rynek nowe modele, zwłaszcza Magnum Rowtrac i Optum 300 CVX, który otrzymał tytuł „Tractor of the Year 2017”, zrobiliśmy trochę pozytywnego zamieszania w branży rolnej. Autonomiczny pojazd koncepcyjny (ang. Autonomous Concept Vehicle, ACV), zaprezentowany po raz pierwszy podczas targów Farm Progress Show w stanie Iowa w 2016 roku, spotkał się z ogromnym zainteresowaniem i istotnie przyczynił się do zwiększenia rozpoznawalności marki Case IH. Ten jedyny w swoim rodzaju projekt zostanie zaprezentowany także na zbliżających się targach SIMA 2017 w Paryżu. Będzie to jedyna okazja do obejrzenia ACV w Europie.

 

Matthew Foster, Vice President Case IH odpowiedzialny za kraje w regionie EMEA, tak komentuje sprawę:

 

Bardzo się cieszę, że Peter obejmuje tak ważne stanowisko. W ciągu ostatnich lat dowiódł swojej skuteczności, pracując na sukces marki Case IH w krajach bałtyckich i skandynawskich. Jego wiedza i umiejętności zasilą zasoby naszego europejskiego zespołu. Cieszę się, że będę mógł z nim pracować.

 

Przed rolnikami na całym świecie stoi dziś wiele wyzwań. Ci bardziej postępowi coraz częściej polegają na najnowszych rozwiązaniach technologicznych, dostosowanych do miejscowych warunków, i doceniają ich wartość. Nowoczesny sprzęt jest im niezbędny do pokonywania trudności związanych z brakami siły roboczej czy zbyt niską produktywnością, ale przede wszystkim – do zapewniania swoim gospodarstwom zrównoważonej działalności. Case IH jest zatem doskonałym wyborem, ponieważ oferuje ogromną gamę wysoce wyspecjalizowanych produktów, którym towarzyszą korzystne usługi dodatkowe i pełne wsparcie techniczne.

 

***

 

Case IH od dawna stanowi wybór profesjonalistów, którzy ufają ponad 175-letniemu dziedzictwu i doświadczeniu marki w branży rolniczej. Potężną ofertę ciągników, kombajnów i pras zwijających wspiera globalna sieć profesjonalnych dealerów specjalizujących się w zapewnianiu naszym klientom najwyższej jakości pomocy technicznej, wydajności i skuteczności na miarę XXI wieku. Więcej informacji o produktach i usługach Case IH znajduje się na stronie internetowej www.caseih.com.

Case IH to marka CNA Industrial N.V., światowego lidera w dziedzinie dóbr kapitałowych notowanego na giełdzie nowojorskiej (NYSE: CNHI) oraz w indeksie Mercato Telematico Azionario giełdy włoskiej Borsa Italiana (MI: CNHI). Więcej informacji na temat spółki CNH Industrial dostępne na stronie www.cnhindustrial.com.

Biuro prasowe CNH Industrial Polska Sp. z o.o.


POWIĄZANE

Ten spór wciąż rozpala emocje Polacy uwielbiają święta, ale równie mocno kochają...

W dzisiejszym świecie innowacje technologiczne są na porządku dziennym. Każdego ...

‘Dlaczego chcesz się przebranżowić?’, to najnowszy konkurs przygotowany przez po...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę