Kultowy serek topiony firmy Sertop obecny jest w polskich domach od ponad 50 lat. Dotychczas był sprzedawany w formie kostek tzw. telewizorków oraz krążków z trójkątnymi porcjami serka do zjedzenia „na raz”.
Dwa lata temu wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich konsumentów Firma wprowadziła na rynek ser topiony w plastrach Złoty Ementaler - produkt, który został doceniony w 11 edycji konkursu Złoty Paragon 2021 – Nagroda Kupców Polskich, do którego zostało zgłoszonych ok. 400 produktów FMCG w 64 kategoriach. Nagrody przyznawali detaliści, wyłaniając najlepiej sprzedające się w ich placówkach produkty.
Złoty Ementaler w plastrach 130g otrzymał wyróżnienie w kategorii „Sery pleśniowe i topione”. Dziękujemy wszystkim, którzy oddali na nas głosy i docenili nasz wkład w rozwój polskiego handlu detalicznego – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop Sp. z o.o.
Biuro prasowe Sertop