Żelki, gumy, cukierki, czekoladki, lizaki i wszystkie inne kolorowe słodkości, które dziecko nimi pogardzi? Z pewnością żadne! A gdyby tak cukrowe słodkości zastąpić zdrową i również smaczną przekąską? Marka Frutavita firmy Katolik Group Sp. z o.o. powiększyła swoją ofertę o kolejne bakalie w ekonomicznych opakowaniach, z których przygotujemy smaczne i zdrowe słodycze dla naszych milusińskich.
Naturalne daktyle i orzechy nerkowca, figi, morele bez dodatku siarki, chipsy kokosowe, suszona żurawina z cukrem trzcinowym, to tylko niektóre z nowości Frutavity.
Dzień Dziecka tuż, tuż, więc warto pomyśleć, aby przygotować naszym pociechom coś wyjątkowego, a w dodatku zdrowego. Duże możliwości kulinarne i cukiernicze dają bakalie. Przygotujemy z nich zarówno słone przekąski, jak i słodkie desery. Z daktyli np. zrobimy słodkie kuleczki obtoczone orzechami, kakao, czy wiórkami kokosowymi. Z posiekanych orzechów, żurawiny i płatków owsianych przygotujemy batoniki zbożowe, które możemy oblać gorzką czekoladą. Z płatków zbożowych upieczemy muffiny, do których dodać możemy sezonowe owoce. Z orzechów nerkowca zrobić można masło orzechowe, a z fig krem czekoladowy. Kombinacji i smaków jest tak wiele, że twórcze mamy z pewnością będą wiedziały, jak zaspokoić nawet najbardziej wybredne podniebienia swoich pociech.
Co powinniśmy wiedzieć o bakaliach?
Bakalie są nie tylko zdrowymi przekąskami, dodatkami do dań i deserów, ale przede wszystkim źródłem witalności oraz cennych wartości odżywczych. Poprawiają samopoczucie, koncentrację i dodają energii. Dzieciom, co prawda energii nigdy nie brakuje, ale można już od najmłodszych lat uczyć je zdrowych nawyków żywieniowych.
Tylko z najlepszej jakości składników
Pełne smaku i cennych wartości odżywczych, bakalie Frutavita powstają z wyselekcjonowanych owoców, suszonych w swoim naturalnym klimacie. - Kierując się długoletnim doświadczeniem w imporcie dodatków spożywczych, wiemy czego obecnie nasi klienci oczekują. Dlatego tworząc konfekcję Frutavita postawiliśmy przede wszystkim na jakość produktów i kraj pochodzenia. Obecnie w ofercie mamy ponad 60 produktów, sukcesywnie ją powiększamy, bo widzimy ogromny popyt na zdrowe, ale przede wszystkim jakościowe produkty – podkreśla Paweł Katolik, prezes Zarządu firmy KATOLIK GROUP, właściciel marki Frutavita.
- W najbliższym czasie wprowadzimy zupełnie nowy produkt do sprzedaży detalicznej. Mogę zdradzić, że jego skład jest oparty o liczne konsultacje z dietetykami, a opakowanie będzie zupełną nowością na rynku bakalii. Marka Frutavita stale się rozwija, a z każdym dniem przybywa coraz więcej pozytywnych komentarzy na temat naszych produktów, co jest dla nasz najlepszą reklamą i satysfakcją z wykonywanej pracy – uchyla rąbka tajemnicy Dariusz Kamiński, dyrektor sprzedaży i marketingu.
***
KATOLIK GROUP - to globalny dystrybutor dodatków dla piekarnictwa i cukiernictwa standardowych oraz BIO. Firma nastawiona jest na ciągły rozwój. Już niebawem rozpocznie się budowa nowej przestrzeni biznesowej w Raciborskiej Strefie Gospodarczej przy ul. Komunalnej. Obecnie swoją główną siedzibę ma w Kietrzu, posiada także oddziały w Obornikach Śląskich oraz nowoczesną linię produkcyjną do oczyszczania ziaren w Olkuszu. Rocznie importuje aż 15 tysięcy ton siemienia lnianego, co pozwala firmie wieść prym wśród tego typu przedsiębiorstw w kraju. Pod marką Frutavita.pl dostępna jest oferta bakalii i innych zdrowych dodatków spożywczych. Szczegóły na stronie: www.katolikgroup.pl oraz w portalu Facebook.com/KatolikGroupSp.zoo.
Justyna Korzeniak, biuro prasowe Katolik Group