Najważniejsze wydarzenie biznesowe branży spożywczej już w kwietniu w Warszawie.
Do 21 marca trwa przyjmowanie ostatnich zgłoszeń wystawców.
III edycja Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Warsaw odbędzie się w dniach 19-21 kwietnia w EXPO XXI WARSZAWA. Wydarzenie jest prawdziwym świętem sektora spożywczego, udział w nim wezmą polscy i zagraniczni producenci, eksporterzy, dystrybutorzy żywności, dodatków i napojów oraz technologii spożywczych. Podczas tegorocznej wystawy swoje pawilony narodowe zaprezentuje Belgia, Litwa, Łotwa, Ukraina i Holandia. Ponadto w roli wystawców wystąpią liczne zagraniczne przedsiębiorstwa, m.in. z Portugalii, Włoch, Tajlandii czy SriLanki.
Tegoroczna edycja targów odbywa się pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi Krzysztofa Jurgiela oraz prezesa Agencji Rynku Rolnego Łukasza Hołubowskiego. Patronat Instytucjonalny nad wystawą sprawują liczne organizacje branżowe. We współpracy z ich przedstawicielami powstał bogaty program merytoryczny targów. Pierwszy dzień wystawy poświęcony będzie eksportowi i perspektywicznym rynkom międzynarodowym, a także barierom, które ograniczają rozwój polskiego handlu zagranicznego. Z kolei drugi dzień targów przeznaczony jest na tematykę związaną z nowoczesnym handlem i jego aktualnymi wyzwaniami. Ostatni dzień targowy poświęcony jest sektorowi ekologii i będzie dotyczył produkcji żywności organicznej, jej sprzedaży i certyfikacji.
Na wystawców czekają liczne rozmowy biznesowe prowadzone z potencjalnymi partnerami krajowymi i zagranicznymi oraz przedstawicielami sieci HoReCa. Ważnym punktem targów jest specjalna strefa spotkań wystawców z przedstawicielami kluczowych sieci handlowych.
WorldFood Warsaw to także szeroko rozumiana promocja przedsiębiorstw i ich oferty.
Firmy zainteresowane udziałem w targach w roli wystawców mogą przesyłać swoje zgłoszenia do 21 marca.
Udział w targach WorldFood Warsaw to szereg korzyści. Między innymi:
- możliwość pozyskania potencjalnych partnerów handlowych z Polski i zagranicy,
- strefa rozmów z sieciami handlowymi sprofilowana pod potrzeby wystawców,
- możliwość pozyskania partnerów z sektora HoReCa,
- promocja firmy i jej oferty,
- bogaty program merytoryczny,
- integracja branży,
- zapoznanie się z najnowszymi trendami sektora spożywczego, liczne dyskusje.
Międzynarodowe Targi Żywności i Napojów WorldFood Warsaw już po raz trzeci przyciągną do Warszawy przedstawicieli sektora spożywczego z kraju i ze świata. W ubiegłorocznej edycji udział wzięło 200 wystawców i ponad 3 tysiące zwiedzających. Ponad 90% uczestników wystawy to osoby decyzyjne w firmach – właściciele, kadra kierownicza, managerowie. Duży odsetek ubiegłorocznych wystawców zadeklarował, że udział w targach przyczynia się do zwiększenia wyników sprzedażowych.
Więcej informacji na stronie: www.worldfood.pl
Biuro prasowe Targów Żywności i Napojów WorldFood Warsaw