Ponad ćwierć miliona zgłoszeń, tak można podsumować sukces kolejnej loterii Góra siana do wygrania. Mlekpol, właściciel marki Łaciate, przekazał 1111 nagród pieniężnych o łącznej wartości 200 000 zł.
Kampania reklamowa w mediach oraz informacje na opakowaniach śmietanek Łaciate spowodowały ponad pól miliona odwiedzin na stronie loterii. Konsumenci mogli wziąć udział w zabawie dokonując zakupu dowolnej śmietanki Łaciate w specjalnie oznaczonym opakowaniu i rejestrując paragon w serwisie internetowym.
Największą grupę zgłaszających stanowiły kobiety (85%), a rekordową ilość zgłoszeń do loterii (7439) odnotowano 14 czerwca. Zdecydowana większość zgłoszeń (78%) pochodziła z urządzeń mobilnych – smartfonów.
Kreację kampanii informacyjnej wykonała agencja IQ Marketing Poland, a za realizację komunikacji w mediach odpowiadały F11 Agency oraz Wavemaker.
Biuro prasowe SM MLEKPOL