Ciasto drożdżowe z nadzieniem kakaowym marki Dan Cake wyróżnione zostało brązowym medalem w tegorocznej, siódmej już edycji badania konsumenckiego „Najlepszy Produkt 2018 – Wybór Konsumentów”. To najlepszy dowód na to, że Polacy kochają klasyczne, przywołujące wspomnienia z dzieciństwa, smaki wypieków.
Ciasto drożdżowe z nadzieniem kakaowym od Dan Cake otrzymało brązowy medal w kategorii „Ciasta, ciastka, wafle familijne”. O miano Najlepszego Produktu 2018 roku drożdżowy wypiek Dan Cake walczył wśród ponad 250 produktów FMCG wprowadzonych na rynek w okresie między 1 września 2016 a 1 września 2017 roku. – Jest nam ogromnie miło, że respondenci badania wśród trzech produktów, które ich zdaniem zasługują na miano najlepszych wskazywali właśnie nasze ciasto drożdżowe. – przyznaje Wiktor Kowalski, Szef Działu Marketingu Dan Cake. – Wyróżnienie cieszy tym bardziej, że uruchomienie nowej, siódmej linii technologicznej do produkcji ciast drożdżowych, to jedna z naszych najważniejszych inwestycji w ostatnich latach. Wyróżnienie dla naszego drożdżowego wypieku z nadzieniem kakaowym to dowód, że obrany kierunek rozwoju naszej marki jest właściwy, a produkty, na które stawiamy, spełniają oczekiwania i wpisują się w gusta polskich konsumentów.
W ofercie ciast drożdżowych Dan Cake, obok wypieków z nadzieniem kakaowym, znajdziemy także te z serem oraz najbardziej tradycyjne ciasto z delikatną, chrupiącą kruszonką. Konsumenci doceniają je za delikatną słodycz, higieniczne, wygodne opakowanie, a także brak sztucznych barwników i aromatów.
Badanie konsumenckie „Najlepszy Produkt 2018 – Wybór Konsumentów” przeprowadzone zostało przez instytut GfK Polonia metodą CAWI na próbie tysiąca Polaków w wieku między 18 a 65 rokiem życia, którzy decydują lub w sposób istotny współdecydują o zakupach dla swoich gospodarstw domowych. Badaniem objęto 253 produkty pogrupowanych w 49 kategorii produktów spożywczych i chemiczno-kosmetycznych.
Biuro prasowe Dan Cake