7 organizacji branżowych i grup producentów połączyło siły, by skuteczniej budować nawyk codziennej konsumpcji polskich superowoców jagodowych. Razem stworzą konsumentom szerszą ofertę, przez większą część roku. Pomysł polega na tym by się wspierać w sezonie zbiorów. Wzorem doświadczeń środowiska plantatorów borówki będą dalej promować zaangażowanie plantatorów i współpracę.
- Polscy producenci owoców to są osoby wykształcone, które potrafią uprawiać i które wiedzą jak zmienia się rynek. Potrafią wyciągać właściwe wnioski z tego co się dzieje na świecie, który mocno się globalizuje
– mówi Witold Boguta, Prezes Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw
- Trendy zdrowotne i żywieniowe to temat na czasie. Borówka jest dziś symbolem zdrowego stylu życia. Globalny sukces borówki to właśnie efekt edukacji konsumentów na temat korzyści, jakie daje jej spożywanie
- mówi Nick Hall, manager BBC Technologies.
Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce!”.
Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw