W gronie organizacji branży owocowo-warzywnej ciężko pracowaliśmy przez ostatnie miesiące. Wiemy, że 50% w każdym naszym posiłku stanowić powinny warzywa i owoce. Owoce w formie jabłka, filiżanki owoców jagodowych czy soku. Chcemy popularyzować te zalecenia i zobaczyć, jak polskie owoce i warzywa zmienią życie Polaków
- mówi Paulina Kopeć, Sekretarz Generalna Stowarzyszenia Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa”.
Projekt „Połowa Sukcesu – promocja spożycia owoców i warzyw oraz ich przetworów” realizowany jest przez agencję strategiczną INSPIRE smarter branding dla Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw. Za opracowanie systemu identyfikacji wizualnej odpowiada agencja brandingowa Studio Otwarte.
#PołowaSukcesu #PołowaTegoCoJemy #PolskaSmakuje #KupujŚwiadomie
Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw