Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Wrześniowa promocja sprzedaży stoisk na VI edycję WorldFood Poland i oferta „early birds”dla stałych Wystawców

12 września 2018
Wrześniowa promocja sprzedaży stoisk na VI edycję WorldFood Poland  i oferta „early birds”dla stałych Wystawców

Kolejna edycja Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Poland (do niedawna – WorldFood Warsaw), odbędzie się w dniach 7-9 marca 2019 r. tradycyjnie w Warszawskim Centrum EXPO XXI, a firmy, które zgłoszą chęć uczestnictwa w wydarzeniu już teraz, mogą liczyć na spore zniżki. Oferta „early birds” obowiązuje dla zgłoszeń przysłanych do końca września 2018. Poza preferencyjnymi cenami, stali wystawcy mają możliwość wyboru dogodnej lokalizacji swojego stoiska.


Targi WorldFood Poland stanowią jedyne w swoim rodzaju wydarzenie w stolicy Polski. Właśnie tutaj, co roku branża spożywcza spotyka się, aby poznać nowości produktowe i nawiązać cenne kontakty biznesowe. W rozmowach handlowych poprzedniej edycji uczestniczyli kupcy m.in. z Wietnamu, Hiszpanii, Hong Kongu, Turcji, Bułgarii, Pakistanu, Rumunii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Mołdawii. Nie zabrakło też kupców z sieci polskich i handlujących w Polsce.


Wiele miesięcy przed rozpoczęciem targów organizatorzy  zajmują się wyszukiwaniem potencjalnych kooperantów i inwestorów zainteresowanych współpracą z  wystawcami, a następnie organizują ich przyjazd do Warszawy na serię wcześniej umówionych spotkań. Taka formuła zwiększa efektywność wystąpienia na targach i skraca czas dotarcia do kontrahenta. Co roku zwiększa się ilość kupców z rożnych stron Świata i Europy, a rozmowy przeprowadzane podczas targów kończą się konkretami, zamówieniami i poważnymi kontraktami.

 

Gwarantujemy indywidualne podejście do każdego Wystawcy z osobna, układając harmonogramy spotkań zgodnie z życzeniami i preferencjami każdej z firm. Taka współpraca pozwala uczestnikom na lepsze wykorzystanie czasu podczas targów i umożliwia  spotkanie z ważnymi kupcami, którzy odpowiadają profilowi ich działalności.”Dzięki temu wspólnie tworzymy targi, których rzeczywiście potrzebuje branżazapewnia Agnieszka Szpaderska, Dyrektor Targów WorldFood Poland. Targi są miejscem negocjacji biznesowych oraz dyskusji na aktualne tematy i problemy nurtujące branżę, nie brakuje również atrakcji i wydarzeń merytorycznych.


Na targach WorldFood Poland 2019 firmy mogą zaprezentować swoje produkty w sześciu sektorach:

  • Food&Drinks – produkty spożywcze, owoce i warzywa, mięsa, przetwory mleczne, słodycze i przekąski, oleje, napoje bezalkoholowe, kawa i herbata etc.

  • EcoFood – produkty organiczne, żywność certyfikowana, naturalna i tradycyjna

  • NutraFood – nutraceutyki, suplementy diety, odżywki

  • Ingredients – dodatki i aromaty do żywności

  • Wine&Spirits – wina, napoje spirytusowe, piwa i cydry

  • FoodTech – technologia i usługi dla przetwórstwa spożywczego.

 

Więcej informacji oraz relacje z poprzednich edycji : www.worldfood.pl

Więcej informacji na temat oferty wystawienniczej :

Tel.: +48 395 66 93

info@worldfood.pl

http://worldfood.pl/Dla-Wystawcow/Zapytaj-o-stoisko


 

 

Biuro prasowe Targów WFP


POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Wielu z nas zastanawia się nad tym, co mogą zrobić w swoim wolnym czasie, by móc...

Współczesny, dynamiczny świat z jednej strony ma wiele zalet, bo z roku na rok k...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę