III edycja targów odbędzie się już w dniach 19-21 kwietnia. Patronem honorowym wydarzenia jest minister rolnictwa i rozwoju wsi Krzysztof Jurgiel, a wśród partnerów branżowych znalazło się wiele organizacji i instytucji z sektora spożywczego.
Międzynarodowe Targi Żywności i Napojów WorldFood Warsaw już po raz trzeci odbędą się w Warszawskim Centrum EXPO XXI. Wydarzenie w jednym miejscu zgromadzi przedstawicieli polskiego i międzynarodowego biznesu spożywczego. Wśród wystawców znajdą się producenci żywności i napojów, alkoholi, dodatków do żywności i technologii spożywczych, ważną grupą będą również przedsiębiorstwa oferujące wyroby ekologiczne, dystrybutorzy, importerzy i eksporterzy żywności z Polski oraz takich krajów jak: Ukraina, Belgia, Holandia, Hiszpania, Portugalia, Włochy, Macedonia, Tajlandia i Sri Lanka.
Celem wystawy jest promocja żywności, nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych i pozyskiwanie partnerów handlowych, integracja branży. Ważną częścią WorldFood Warsaw jest specjalna strefa rozmów wystawców z przedstawicielami sieci handlowych oraz bogaty program merytoryczny.
WorldFood Warsaw to integracja międzynarodowej branży rolno-spożywczej. Patronat honorowy nad tegoroczną wystawą sprawuje minister rolnictwa i rozwoju wsi Krzysztof Jurgiel.
Zaś wśród partnerów branżowych znajdują się: Krajowa Unia Producentów Soków, POLBISCO, Związek Polskie Mięso, Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego, Polska Izba Handlu, Stowarzyszanie Polska Wódka, Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy, Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego Teraz Polska, Związek Sadowników RP.
Co ważne, wiele partnerskich organizacji branżowych wsparło targi merytorycznie i zorganizuje panele tematyczne. Są wśród nich: Polska Federacja Producentów Żywności, która omówi tematykę związaną z barierami eksportowymi, Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego przedstawiająca wyzwania sektora mięsnego oraz Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji, która zaprezentuje temat związany ze zmianami w handlu.
Zapraszamy do rejestracji on-line na targi. W wystawie bezpłatnie udział mogą wziąć:
WorldFood Warsaw to także szeroka współpraca z mediami. Wystawcy poprzednich edycji cenili sobie wysoką frekwencję polskich i zagranicznych dziennikarzy. Współpraca medialna doskonale przekłada się na promocję samych targów WorldFood Warsaw, ale również wystawców i ich oferty.
We wsparcie medialne III edycji wystawy zaangażowało się wiele czołowych mediów. Głównym partnerem medialnym jest TVP 1. Zaś pozostali partnerzy to: AgroNews, Catering w Polsce, Cukiernie w Polsce, Czytamy Etykiety, Dla Handlu, Doceń Polskie, Eko Uprawy, Eko Dostawcy, Ekologia, Gospodarka Mięsna, HorecaNet, Jagodnik, Journal Of NutriLife, Mistrz Branży, Nowa Wieś Europejska, Nowości Gastronomiczne, Poland Fruits, Poradnik Handlowca, Poradnik Restauratora, Portal Spożywczy, Przegląd Piekarski i Cukierniczy, Przemysł Fermentacyjny i Owocowo-Warzywny, Przemysł Spożywczy, Restauracja, Rynek Kawy, Rynek Spożywczy, Rzeźnik Polski, Sady Ogrody, Slow Life, Targi Promo, Ulica Ekologiczna, Wiadomości Handlowe, Winicjatywa, Życie Handlowe.
Rejestracja on-line: www.worldfood.pl/Rejestracja-on-line
Newseria Biznes