Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Witmar zmienia wizerunek. Będzie marką dla młodych

10 kwietnia 2017
Witmar zmienia wizerunek. Będzie marką dla młodych

– Przeprowadziliśmy badania i jasno sprecyzowaliśmy profil naszych konsumentów. To osoby w wieku od 15 do 25 lat. Produkt więc musi być, jak oni, nowoczesny i związany z aktywnym stylem życia – tłumaczy całkowite odświeżenie wizerunku soków Witmar Maciej Jóźwicki, prezes firmy Marwit, do której należy ta marka.

Marwit chce powalczyć o młodego klienta, który stanowi prawie 1/6 wszystkich konsumentów soków NFC (powstających nie z koncentratów, lecz z prawdziwych owoców). Od 10 kwietnia będzie więc sprzedawał soki opatrzone nowoczesnymi, przyciągającymi wzrok etykietami, bazującymi na dynamicznym i kolorowym przekazie, skierowanym ewidentnie do młodszych odbiorców.

Z jednej strony zaprezentowane będą składniki soków, ale z drugiej cała oprawa graficzna zostanie oparta na niezobowiązujących opisach i ikonografii, tak mocno promowanej ostatnio w mediach społecznościowych.

Nowy Witmar to też całkowicie nowe smaki. Najpierw w ponad 2 tysiącach sklepów w całej Polsce pojawią się świeże soki: MARCHEW, JABŁKO, JABŁKO GRANAT. – Zbadaliśmy rynek i okazało się, że konsumenci soków NFC spróbowaliby każdego z zaproponowanych przez nas smaków – podkreśla Maciej Jóźwicki, powołując się na badania przeprowadzone przez IQS Research.

Soki Witmar w dalszym ciągu będą sprzedawane w zakręcanych, półlitrowych butelkach PET. Zmieni się jednak ich kształt - nabiorą bardziej dynamicznego i ergonomicznego charakteru. Takie opakowania odpowiadają aktywnemu trybowi życia współczesnych 15-25-latków.

Od 10 kwietnia Witmar uruchamia również stronę internetową Witmar.org, która ma przyciągnąć młodych ludzi krótkimi, przystępnie i atrakcyjnie podanymi informacjami. Równocześnie marka promowana będzie w mediach społecznościowych.

 


***

Witmar dostępny jest na rynku od 2007 roku. Do tej pory poza świeżymi sokami, pod tą marką oferowane były również warzywa i owoce, pochodzące z własnych upraw producenta. Witmar należy do spółki Marwit, największego w Polsce producenta świeżych soków, właściciela również takich marek jak: Ogrody Natury oraz Oskoła.

Biuro prasowe Marvit


POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Wielu z nas zastanawia się nad tym, co mogą zrobić w swoim wolnym czasie, by móc...

Współczesny, dynamiczny świat z jednej strony ma wiele zalet, bo z roku na rok k...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę