MERCOSUR1
TSW_XV_2025

Wirtualny ankieter bada opinie klientów PZU

20 lipca 2022
Wirtualny ankieter bada opinie klientów PZU
pixabay

PZU wdrożył innowacyjny system badania opinii klientów. Po kontakcie z infolinią, klienci firmy ubezpieczeniowej mogą spodziewać się telefonu od Primebota – wirtualnego ankietera. Rozwiązanie, w swojej autorskiej technologii, opracowała należąca do Grupy OEX spółka Voice Contact Center.
PZU jako lider rynku ubezpieczeń cieszy się zaufaniem milionów osób, co zobowiązuje do ciągłego rozwoju oferty i dostosowywania usług do zmieniających się potrzeb klientów i rynku. Dlatego największy polski ubezpieczyciel systematycznie wdraża nowoczesne, cyfrowe narzędzia oraz rozwiązania oparte o zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji, wyznaczając na tym polu nowe trendy.

- Primebota wykorzystujemy do realizacji badań satysfakcji. Voicebot dzwoni do osób, które wcześniej kontaktowały się z Infolinią i zbiera opinie na temat jakości obsługi klienta w PZU. W 2021 roku zrealizowaliśmy pilotażowo pierwszy tego typu projekt. Jego wyniki były bardzo obiecujące, dlatego badanie z użyciem bota wdrożyliśmy na stałe w jednym z procesów i myślimy o poszerzeniu jego zakresu o kolejne obszary – mówi Mirosław Mikłos, Dyrektor Biura Zarządzania Doświadczeniami Klientów w PZU.

Dzięki zastosowaniu technologii opracowanej przez spółkę Voice Contact Center, klienci PZU mogą przekazać wirtualnemu rozmówcy opinie i uwagi na temat świadczonych usług. Co ważne, Primebot na początku rozmowy informuje, że nie jest człowiekiem, a wirtualnym konsultantem.

- Primebot to świetne narzędzie do realizacji krótkich i prostych ankiet satysfakcji klienta. Sprawdzi się wszędzie tam, gdzie zależy nam na szybkim dotarciu do odbiorcy. Primebot w jeden dzień wykonuje pracę nawet 100 ankieterów – dodaje Anna Kowalska, Kierowniczka Zespołu Wiedzy o Kliencie w PZU.

Dzięki nowemu rozwiązaniu, system badania opinii klientów jest w pełni zautomatyzowany, co zwiększa jego wydajność i umożliwia znacznie szybszy dostęp do potrzebnych danych. Dynamiczne skalowanie ankiet przez Primebota umożliwia wykonywanie nawet 1000 połączeń jednocześnie niezależnie od pory dnia czy okoliczności.


POWIĄZANE

W ostatnich latach przemysł rozrywkowy w Polsce przechodzi dynamiczne zmiany. Dz...

W dzisiejszym świecie, w którym technologia jest nieodłącznym elementem życia co...

W dzisiejszym świecie zmiany w gospodarce zachodzą w zastraszającym tempie. Prze...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę