Ptak_Waw_CTR_2024
Green Gas Poland

Wirtualne wejście: Goodyear debiutuje w świecie e-wyścigów

10 czerwca 2020
Wirtualne wejście: Goodyear debiutuje w świecie e-wyścigów

W tym sezonie Goodyear powrócił do mistrzostw świata w sportach motorowych wygrywając w Długodystansowych Mistrzostwach Świata FIA (WEC) i nawiązując nową współpracę z WTCR – Pucharem Świata FIA Samochodów Turystycznych. W tym miesiącu dalsze zmagania będą kontynuowane w formie wirtualnej.

W związku z tym, że zespoły i kibice z niecierpliwością oczekują na wznowienie sezonów sportów motorowych, branża i szersza społeczność gromadzą się w wirtualnych symulatorach e-sportu, aby wypełnić lukę. E-sport miał już swoich zwolenników, niemniej popularyzacja przystępnych, przyjaznych dla kibiców wyścigów rozgrywanych na symulatorach okazała się ogromnym sukcesem. Kierowcy rywalizują ze sobą online, korzystając z ustawień symulatora we własnych domach, a fani z całego świata mogą śledzić ich zmagania na żywo, tak jak w prawdziwym wyścigu.

Rozbudowując dotychczasową współpracę z wiodącymi mistrzostwami wyścigowymi, Goodyear bierze udział w wirtualnych wydarzeniach sportów motorowych WTCR i 24-godzinnym wyścigu Le Mans. W związku z tym, że marka jest jedynym dostawcą opon do WTCR, wirtualne opony Goodyear pojawią się na wyposażeniu wszystkich aut biorących udział w e-serii mistrzostw, które rozpoczną się już w najbliższą niedzielę 14 czerwca. Tym samym opony Goodyear Eagle F1 SuperSport zadebiutują w wyścigach samochodów turystycznych na najwyższym światowym poziomie, wyprzedzając pierwsze prawdziwe zmagania w tym roku.

Również w weekend 13-14 czerwca, podczas historycznego 24-godzinego wyścigu Le Mans, po raz pierwszy zostanie zaprezentowany branding marki Goodyear towarzyszący wyścigom, który następnie pojawi się podczas prawdziwych zmagań we wrześniu. ‘24-godzinny Le Mans Virtual’ to wyścig e-sportowy, który odbędzie się w dniu pierwotnie przewidzianym na 88. edycję prawdziwego francuskiego klasyka wyścigów długodystansowych.



Ben Crawley, dyrektor ds. sportów motorowych, powiedział: „E-sporty zanotowały ogromny wzrost popularności podczas kwarantanny. Przewidujemy, że nawet gdy rozpoczną się prawdziwe wyścigi e-sporty będą nadal się rozwijać, ponieważ naprawdę łączą fanów z bohaterami zmagań. W dłuższej perspektywie będziemy szukać sposobów na wprowadzenie do e-sportów decyzji o wyborze opon i strategii pitstopu, pomagając programistom dokładnie odwzorować rzeczywiste osiągi opon wyścigowych Goodyear. W perspektywie krótkoterminowej jest to dla nas okazja, aby nawiązać kontakt z fanami i przenieść naszą markę do szybko rozwijającego się wirtualnego świata wyścigów”.

Przed tym e-sportowym debiutem w mistrzostwach świata Goodyear był już obecny w wirtualnych Europejskich Mistrzostwach Samochodów Ciężarowych (European Truck Digital Racing Challenge) oraz lidze eNASCAR.

Goodyear

Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie. Firma zatrudnia 63 000 osób i wytwarza swoje produkty w 47 zakładach zlokalizowanych w 21 krajach na świecie. Posiada dwa Centra Innowacji w Akron (Stany Zjednoczone) i Colmar-Berg (Luksemburg), które dostarczają najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie produktów i usług, będących wyznacznikiem standardów i technologii w przemyśle. Więcej informacji na temat Goodyear i produktów firmy znajduje się na stronie https://news.goodyear.eu/pl-pl/. Śledź nas na Twitter @Goodyearpress i dołącz do grupy ThinkGoodMobility na LinkedIn.

 

Biuro Prasowe Goodyear


POWIĄZANE

Nie ma turów jest Turvita w dolinie Liwca Twaróg jest tym światowym wyróżnikiem,...

Opłaty pobierane od wpłat dokonanych w placówkach Poczty Polskiej na rzecz organ...

Zgodnie z art. 17 ust. 7 Traktatu o Unii Europejskiej Rada, stanowiąc za wspólny...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę