Agencja interaktywna Bloomnet stworzyła stronę będącą bazą najnowszych informacji o zdrowiu. Vitapedia.pl to serwis przygotowywany przez specjalistów, ale we współpracy z czytelnikami.
Vitapedia, której pomysłodawcą jest inwestor z Warszawy, to serwis skierowany zarówno do użytkowników mających już pewien poziom wiedzy na temat zdrowego odżywiania oraz chorób, jak i tych poszukujących pierwszych informacji w tych dziedzinach.
Twórcami artykułów (na stronie dostępne są już pierwsze publikacje) będą m.in. lekarze, dietetycy i wykładowcy, ale czytelnicy mogą korzystać z opcji proponowania tematów, dodawania nowych źródeł czy aktualizacji treści. Każda sugerowana informacja będzie weryfikowana przez ekspertów, ponieważ głównym zadaniem, jakie postawili przed sobą pomysłodawcy projektu, jest obalanie mitów na temat żywienia i przedstawianie najbardziej aktualnych danych.
Autorem bazy jest agencja interaktywna Bloomnet. Olsztyńska firma odpowiadała za projekt strony, zaplecze techniczne umożliwiające sprawne zarządzanie artykułami (w tym celu wykorzystano technologię Ruby on Rails) oraz stworzenie logo i innych elementów identyfikacji wizualnej.
- Strona będzie jeszcze stale przez nas rozwijana o nowe funkcjonalności, które będą pojawiały się wraz z kolejnymi publikowanymi treściami – mówi Łukasz Dudko, założyciel agencji interaktywnej Bloomnet.
Newseria Lifestyle