Firma Mitsubishi Motors North America, Inc. (MMNA) ogłosiła, że zajęła trzecie miejsce wśród 32 marek motoryzacyjnych w badaniu J.D. Power 2021 U.S. Initial Quality Study (IQS), które mierzy nastroje konsumentów po 90 dniach posiadania nowego pojazdu. Mitsubishi ASX (Outlander Sport) z 2021 roku zajął w badaniach IQS drugie miejsce w swojej klasie.
„Badanie J.D. Power Initial Quality Study zapewnia niemające sobie równych rozeznanie w ocenie przez właścicieli nowych pojazdów w krytycznych pierwszych miesiącach posiadania” - powiedział Yoichi Yokozawa, prezes i dyrektor generalny Mitsubishi Motors North America, Inc. „Cieszymy się, że nasze pojazdy zapewniają jakość i wartość, których oczekują klienci Mitsubishi Motors, a dzięki obecnemu sukcesowi sprzedaży nowego Outlandera 2022 i zmodernizowanego Eclipse Cross 2022, niecierpliwie czekamy na rozwój wydarzeń.”
Wyniki IQS są określane na podstawie liczby problemów zgłaszanych przez właścicieli samochodów z bieżącego roku modelowego na 100 pojazdów (PP100), po 90-dniowym okresie użytkowania – niższy wynik oznacza wyższą jakość.
Wynik Mitsubishi Motors poprawił się o cztery punkty w stosunku do poprzedniego badania, do 144 PP100, co podwyższyło pozycję marki z szóstego na trzecie miejsce. Ponadto, ASX (Outlander Sport) z 2021 roku zajął jako model drugie miejsce w klasie małych SUV-ów, co oznacza poprawę o jedno miejsce i 12 punktów w porównaniu z ubiegłym rokiem.
Informacje o Mitsubishi Motors North America, Inc.
Firma Mitsubishi Motors North America, Inc. (MMNA), posiadająca sieć około 330 partnerów handlowych w Stanach Zjednoczonych, jest odpowiedzialna za sprzedaż, marketing oraz obsługę klienta pojazdów Mitsubishi Motors w USA. W badaniu J.D. Power 2021 Initial Quality, MMNA była najwyżej sklasyfikowaną japońską marką, zajmując trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej. W Planach dotyczących oddziaływania na środowisko do roku 2030, firma macierzysta – Mitsubishi Motors Corporation postawiła sobie za cel 40-procentową redukcję emisji CO2 w nowych samochodach, poprzez wprowadzenie pojazdów elektrycznych – z PHEV w roli głównej, co przyczyni się do zrównoważonego rozwoju społeczeństwa. MMNA z siedzibą we Franklin w stanie Tennessee i oddziałami operacyjnymi w Kalifornii, Georgii, Michigan, New Jersey, Teksasie, na Florydzie i w Wirginii, bezpośrednio oraz pośrednio zatrudnia w całych Stanach Zjednoczonych około 8 000 osób.
1. Opcjonalne elementy wyposażenia. Napęd na wszystkie koła Super All-Wheel Control (S-AWC) uzupełnia system Active Yaw Control (AYC), dzięki czemu trakcja na obie osie jest realizowana na bardzo wysokim poziomie. Zintegrowany system kontroli dynamiki pojazdu (Integrated Vehicle Dynamics Control System) zarządza momentem napędowym i hamującym wszystkie koła, pomagając w tworzeniu charakterystyki pojazdu, posłusznego działaniom kierowcy w różnych warunkach jazdy. Nie zastępuje on jednak bezpiecznej i rozważnej jazdy.
O Mitsubishi Motors:
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Firma w roku 2009 wprowadziła na rynek pierwszy masowo produkowany pojazd elektryczny – i-MiEV, a następnie w roku 2013 model OUTLANDER PHEV - światowegio lidera w segmencie hybryd ładowanych z gniazdka. Mitsubishi Motors jest podmiotem globalnym, dzięki zakładom produkcyjnym w Japonii, Tajlandii, Chinach, Indonezji, Filipinach i Rosji, w których zatrudnia łącznie 30 000 pracowników. Modele takie, jak PAJERO SPORT / MONTERO SPORT, TRITON / L200 i OUTLANDER mają ważny udział w budowaniu pozycji firmy. Globalna wielkość sprzedaży Mitsubishi Motors w roku fiskalnym 2018 wyniosła 1 244 000 egzemplarzy, a sprzedaż netto 2,51 biliona jenów. Spółka MMC jest notowana na giełdzie w Tokio.
infowire.pl