Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

UPENI w Wietnamie

3 grudnia 2015
W dniu 21 marca 2014 r. o godzinie 10.00 w Hanoi w Wietnamie odbyło się seminarium inaugurujące realizowaną przez UPENI kampanie informacyjno – promocyjną pt. „Tradycja i jakość europejskiego mięsa”.
Spotkanie ro byyło  poświęcone zagadnieniom związanym z jakością, zasadami produkcji oraz cechami europejskiego mięsa wieprzowego, wołowego i ich przetworów. Liczne wystąpienia ekspertów zarówno ze strony UPEMI, jak i  lokalnych instytucji spotkały się z ogromnym zainteresowaniem zaproszonych gości.

       


Kampania „Tradycja i jakość europejskiego mięsa” jest kontynuacją działań UPEMI skierowanych na rynki trzecie - prowadzonej w latach 2008 – 2010 w Korei Południowej i USA kampanii „Stół pełen smaków” oraz „Tradycja, jakość i europejski smak” prowadzonej na rynkach Korei Południowej, Wietnamu i USA (2011-2013).

Głównym celem rozpoczętego właśnie programu jest wzrost eksportu europejskiego mięsa i jego przetworów na rynkach docelowych oraz pogłębianie wiedzy o walorach smakowych i sposobie produkcji. UPEMI chce budować silną markę mięsa pochodzącego ze Starego Kontynentu opartą na jego wysokiej jakości.

Zakładany w kampanii wzrost eksportu mięsa będzie możliwy do osiągnięcia głównie poprzez edukowanie i skuteczne zachęcanie odbiorców hurtowych, importerów oraz konsumentów do zakupu europejskiego mięsa i jego przetworów.

Dlatego tak wiele uwagi na inaugurującym sympozjum poświęcono zagadnieniom wysokiej jakość promowanych produktów, europejskiej historii, tradycji i doświadczeniu w produkcji i przetwórstwie mięsa wieprzowego i wołowego. Szeroko podkreślano także wysokie standardy produkcji mięsa w Europie oraz informowano o europejskich systemach jakości.  

Wśród zaproszonych na seminarium gości byli przedstawiciele importerów i dystrybutorów, media i organizacje branżowych oraz instytucje rządowe. Nie zabrakło także polskich ekspertów i przedstawicieli firm z branży mięsnej, którzy nie tylko aktywnie uczestniczyli w seminarium, ale również mieli możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych. Uczestnicy wydarzenia byli wyjątkowo zainteresowani poruszaną tematyką i chętnie zadawali dodatkowe pytania. Na zakończenie wywiązała się ożywiona dyskusja. Sympozjum było też miejscem nawiązania licznych kontaktów z miejscowymi przedstawicielami branży mięsnej i lokalnymi mediami.

Uczestnicy seminarium uczestniczyli także w wieczornym bankiecie, gdzie mogli nie tylko kontynuować rozmowy, ale także osobiście poznać walory smakowe europejskiego mięsa. Na bankiecie odbyło się bowiem show kulinarne z wykorzystaniem wysokiej jakości mięsa, pokazy przygotowania potraw zgodnie z bogatą tradycją kulinarną Starego Kontynentu.

Grupą docelową działań realizowanych w ramach kampanii „Tradycja i jakość europejskiego mięsa” są przede wszystkim importerzy i dystrybutorzy mięsa, segment Horeca, stowarzyszenia branżowe, ale także liderzy opinii i konsumenci. Kolejnymi działaniami podejmowanymi w ramach kampanii będzie udział UPEMI w dwóch imprezach targowych w Wietnamie w roku następnym.

POWIĄZANE

Podczas nadchodzącej 15. edycji Targów Sadownictwa i Warzywnictwa, które odbędą ...

Podczas gali wieńczącej pierwszy dzień Forum Rynku Spożywczego i Handlu uhonorow...

EIT Food już po raz siódmy organizuje warsztaty projektowania produktów żywności...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę