Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Sukcesy po WorldFood Warsaw

5 lutego 2015
„Dzięki udziałowi w targach WorldFood Warsaw i Złotemu Medalowi dla stewii w płynie podpisaliśmy kontrakt z siecią Auchan” – informuje Beata Straszewska, właścicielka firmy Stewiarnia.
Od pierwszej edycji Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Warsaw minął niespełna rok. A do organizatorów wystawy wciąż docierają pozytywne opinie i informacje dotyczące realnych efektów udziału w wystawie. Co więcej, większość ubiegłorocznych wystawców zdecydowało się powrócić na targi WorldFood Warsaw w 2015 roku.
Wystawcy, jako główne korzyści wynikające z udziału w WorldFood Warsaw, najczęściej wymieniają:
- możliwość przeprowadzenia biznesowych rozmów z atrakcyjnymi partnerami z kraju i zagranicy,
- spotkania handlowe z przedstawicielami sieci,
- promocję wyrobów wśród zwiedzających,
- obszerne relacje targowe i rozmowy bezpośrednie z przedstawicielami mediów z kraju i zagranicy,
- udział w merytorycznych dyskusjach i panelach tematycznych.
Beata Straszewska, właścicielka Stewiarni ochoczo zapowiada swój udział w II edycji targów, które odbędą się w dniach 14-16 kwietnia 2015 r. „Jestem zadowolona z udziału w I edycji wystawy. Uważam, że była bardzo profesjonalnie zorganizowana i wróżę tej imprezie duży sukces. Tym bardziej, że dzięki wystawie i zdobytej nagrodzie podpisaliśmy kontrakt z siecią Auchan. Poza tym naszymi wyrobami zainteresowała się sieć ponad 50 sklepów z Polski wschodniej”.

Do sukcesów można zaliczyć również udział w WorldFood Warsaw firmy DonGastronom. Po rozeznaniu warszawskiego rynku dokonanego w trakcie targów firma postanowiła otworzyć swój pierwszy sklep w stolicy, w którym oferowane są najwyższej jakości hiszpańskie specjały.
Pozytywną opinię o I edycji warszawskich targów wyraził również George Phillips z Grace Foods, brytyjski dystrybutor żywności i napojów z całego świata.  „Pracujemy w Europie od 3 – 4 lat i myślę, że Polska jest jednym z rynków, który dość szybko się zmienia. Nasze stoisko odwiedzili przedstawiciele z Auchan, Carrefour i wielu innych dystrybutorów, a to właśnie na takich odwiedzających nam zależy.”
II edycja targów WorldFood Warsaw przyniesie sporo nowości. Jedną z nich będzie specjalna strefa do rozmów z sieciami handlowymi. Ponadto na targach znajdą się pawilony narodowe. Już dziś swój udział zapowiedzieli wystawcy z Holandii, Ukrainy, Tajlandii, Indii, Korei czy Litwy.
Równolegle do targów WorldFood Warsaw będą się odbywać podwystawy Wine&Spirits Warsaw 2015, Ingredients Warsaw czy FoodTech Warsaw.
W programie merytorycznym dominować będzie tematyka zagospodarowania nadwyżek w produkcji żywności i poszukiwania nowych rynków zbytu. Nie zabraknie również dyskusji na temat nowoczesnych technologii w przemyśle spożywczym czy strategii sprzedaży.
Tegorocznej edycji targów po raz kolejny będą towarzyszyć zmagania konkursowe o Złoty Medal WorldFood Warsaw 2015. Zgłoszenia przyjmowane są do 15 marca br. Więcej informacji o konkursie – formularze zgłoszeniowe i opisy kategorii, znajdują się na stronie targów.
Patronat honorowy nad II edycją targów objął minister rolnictwa i rozwoju wsi Marek Sawicki, prezes Agencji Rynku Rolnego Radosław Szatkowski, prezes Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Andrzej Gross oraz prezes Krajowej Izby Gospodarczej Andrzej Arendarski.

POWIĄZANE

Podczas nadchodzącej 15. edycji Targów Sadownictwa i Warzywnictwa, które odbędą ...

Podczas gali wieńczącej pierwszy dzień Forum Rynku Spożywczego i Handlu uhonorow...

EIT Food już po raz siódmy organizuje warsztaty projektowania produktów żywności...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę