CTR_2024
TSW_XV_2025

Produkt tradycyjny i lokalny: promocja, marka, dystrybucja

11 września 2013
Fundacja Agrinatura, Fundacja Regionalis, Społeczny Instytut Ekologiczny oraz Polska Izba Produktu Regionalnego i Lokalnego w dniach 26 i 27 września w Kielcach w Grand Hotelu, ul. Sienkiewicza 78 organizują w ramach projektu „Produkt tradycyjny i lokalny: promocja, marka, dystrybucja – przykłady dobrych praktyk” ogólnopolską konferencję poświęcona produktom tradycyjnym i lokalnym..
 Podczas konferencji zaplanowana jest premierowa projekcja filmu edukacyjno-szkoleniowego „Produkt tradycyjny i lokalny – przykłady dobrych praktyk”.  Udział w konferencji jest bezpłatny, organizatorzy zapewniają nocleg. Ilość miejsc ograniczona. Zapisy do 21 września, tel. 504 298 333.
Celem Projektu  ,,Produkt tradycyjny i lokalny: promocja, marka, dystrybucja – przykłady dobrych praktyk ‘’ jest promocja wśród producentów i konsumentów najlepszych praktyk w zakresie produktu tradycyjnego, lokalnego, regionalnego, ekologicznego na poziomie ogólnokrajowym. Promocja ta opiera się na pokazaniu modelowych przykładów działań związanych z wytwarzaniem tych produktów.
W ramach projektu zorganizowane zostały już  miedzy innymi wojewódzkie konferencje dla producentów , powstała strona internetowa i film  edukacyjno – szkoleniowy  oraz\ wydana została broszura – poradnik szkoleniowy  pt.: „Produkt tradycyjny i lokalny: wytwarzanie, promocja, budowa marki, dystrybucja – kompendium dobrych praktyk”.



POWIĄZANE

Podczas nadchodzącej 15. edycji Targów Sadownictwa i Warzywnictwa, które odbędą ...

Podczas gali wieńczącej pierwszy dzień Forum Rynku Spożywczego i Handlu uhonorow...

EIT Food już po raz siódmy organizuje warsztaty projektowania produktów żywności...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę