Produkt tradycyjny i lokalny: promocja, marka, dystrybucja
11 września 2013
Fundacja Agrinatura, Fundacja Regionalis, Społeczny Instytut Ekologiczny oraz Polska Izba Produktu Regionalnego i Lokalnego w dniach 26 i 27 września w Kielcach w Grand Hotelu, ul. Sienkiewicza 78 organizują w ramach projektu „Produkt tradycyjny i lokalny: promocja, marka, dystrybucja – przykłady dobrych praktyk” ogólnopolską konferencję poświęcona produktom tradycyjnym i lokalnym..
Podczas konferencji zaplanowana jest premierowa projekcja filmu edukacyjno-szkoleniowego „Produkt tradycyjny i lokalny – przykłady dobrych praktyk”. Udział w konferencji jest bezpłatny, organizatorzy zapewniają nocleg. Ilość miejsc ograniczona. Zapisy do 21 września, tel. 504 298 333.
Celem Projektu ,,Produkt tradycyjny i lokalny: promocja, marka, dystrybucja – przykłady dobrych praktyk ‘’ jest promocja wśród producentów i konsumentów najlepszych praktyk w zakresie produktu tradycyjnego, lokalnego, regionalnego, ekologicznego na poziomie ogólnokrajowym. Promocja ta opiera się na pokazaniu modelowych przykładów działań związanych z wytwarzaniem tych produktów.
W ramach projektu zorganizowane zostały już miedzy innymi wojewódzkie konferencje dla producentów , powstała strona internetowa i film edukacyjno – szkoleniowy oraz\ wydana została broszura – poradnik szkoleniowy pt.: „Produkt tradycyjny i lokalny: wytwarzanie, promocja, budowa marki, dystrybucja – kompendium dobrych praktyk”.