Przedsięwzięcie o powyższym tytule zdobyło pierwsze miejsce w Konkursie na Najlepszy Regionalny Produkt Agroturystyczny. Uroczystego wręczenia dyplomów oraz nagród dokonano 8 października podczas targów Polagra-Farm, jednak laureaci konkursu zostali wyłonieni przez Kapitułę Konkursu już 14 września 2004 roku w Warszawie.
Trzecia edycja Konkursu na Najlepszy Regionalny Produkt Agroturystyczny, wzorem poprzednich, miała uświadamiać jak wielkim bogactwem Polski jest jej geograficzna, etnograficzna i regionalna różnorodność. To sezam, do którego kluczem jest inwencja i pracowitość gospodarzy regionu. Kapituła Konkursu doceniła i nagrodziła w tym roku pięć projektów. I nagrodę pieniężną w wysokości dziesięciu tysięcy złotych za produkt agroturystyczny przyznano Krzywińskiemu Towarzystwu Kulturalnemu za produkt agroturystyczny "Drezyną przez historię". Projekt zrealizowano w oparciu o istniejącą infrastrukturę, prywatne zbiory oraz poparcie lokalnych władz. W efekcie turysta może przeżyć niezapomniane chwile podczas weekendu biorąc udział np. w lekcjach fechtunku, biesiadzie rycerskiej, zdobywając drezynowe prawo jazdy, czy też zwiedzając skansen filmowy "Soplicowo". Każdy z trzech dni jest bardzo szczegółowo zaplanowany, tak by wypoczynek pogodzić z odwiedzaniem miejsc ważnych dla naszego dziedzictwa kulturowego i historycznego.
Stowarzyszenie "Konferencja Służb Ochrony Przyrody Zielone Płuca Polski" – zdobywca drugiego miejsca otrzymało pięć tysięcy złotych za produkt pod nazwą "Z dziedzictwem kulturowym za pan brat". Trzy kolejne produkty nagrodzone zostały powierzchnią wystawienniczą na poznańskich targach Tour Salon 2004. I tak kolejno: nagrodę w postaci stoiska o powierzchni 12 m przyznano przedsięwzięciu pod nazwą "Powrót do korzeni – skansen muzeum w Wambierzycach" zgłoszonemu przez Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Świdnicy. Na stoisku o powierzchni 9 metrów będzie mogło wystawić się Jurajskie Stowarzyszenie Turystyki Wiejskiej. Przedstawiony przez Towarzystwo produkt nosi nazwę "Jurajski Teatr Stodoła". Nagrode w postaci stoiska o powierzchni 6 metrów na targach Tour salon 2004 za produkt "Ekspedycja nadwarciańska" przyznano Słupeckiej Organizacji Turystycznej.