MERCOSUR1
TSW_XV_2025

Oryginalność i świeżość w promowaniu gastronomii

3 grudnia 2015
W  hotelu Sheraton w Warszawie pod egidą miesięcznika „Food Service”  23 stycznia 2014 roku odbędzie się konferencja „Czas na zmiany – czyli oryginalność i świeżość w promowaniu gastronomii”.
Będzie to pierwsze tak prestiżowe spotkanie liderów opinii branży gastronomicznej w Polsce. Do poprowadzenia wykładów oraz udziału w panelach dyskusyjnych zaproszenie przyjęli m.in.: Adam Chrząstowski, szef kuchni restauracji Ancora; Marta Gessler, właścicielka restauracji Qchnia Artystyczna; Agnieszka Kręglicka, współwłaścicielka Kręgliccy – Restauracje i Catering; Ola Lazar, założycielka Gastronauci.pl; Joanna Ochniak, Women in WACS.

Konferencja skierowana jest do właścicieli restauracji i hoteli, managerów, szefów kuchni, specjalistów ds. marketingu gastronomicznego, przedstawicieli producentów i dostawców branży HoReCa oraz przedstawicieli mediów związanych z tematyką kulinarną, dziennikarzy i blogerów.

Organizatorem konferencji jest VFP Communications, wydawca miesięczników:
„Food Service”, „Handel”, „Media & Marketing Polska” oraz dostawca informacji online.






POWIĄZANE

Złoty Medal Chemii 2024 otrzymał Jan Kachnowicz z Wydziału Chemii na Uniwersytec...

Już 7 grudnia 2024 w drugim dniu Centralnych Targów Rolniczych w Warsaw Ptax Exp...

Podczas nadchodzącej 15. edycji Targów Sadownictwa i Warzywnictwa, które odbędą ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę