Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

"Marketing produktu lokalnego" – konferencja

25 marca 2003

W dniach 27-28 marca br. w Barzkowicach odbędzie się Międzynarodowa Konferencja – "Marketing produktu lokalnego".

Serdecznie zapraszam do udziału w pierwszej konferencji pt. Marketing produktu lokalnego.

Wiem, że w całej Polsce trwają intensywne prace związane z poszukiwaniem, odkrywaniem, poprawianiem, logistyką i strategią produktów lokalnych. Mimo, że powstają dziesiątki inicjatyw lokalnych społeczności, wytwórców i producentów wspieranych przez organizacje pozarządowe, instytucje, wiedza na temat produktów lokalnych jest rozproszona i nieusystematyzowana. W wielu regionach Polski daje się zauważyć trend (spowodowany zaawansowaniem procesu integracji z Unią Europejską) poszukiwań szans rozwojowych w produktach lokalnych. W niewielu jednak regionach można wskazać udane, prosperujące projekty. Dzięki udanym projektom można uzyskać doskonałe efekty. Produkt lokalny wyzwala bowiem aktywizację zawodową i pobudza przedsiębiorczość, integruje samorządy, organizacje społeczne, instytucje, konsoliduje podmioty gospodarcze i likwiduje strefę bezradności środowisk wiejskich i małych miasteczek, dodaje nowych wartości do produktu turystycznego, ułatwia promocję regionu. Chcemy, żeby spotkanie w Barzkowicach dało impuls do rzeczowej dyskusji na temat: kreowania marek produktów lokalnych i geograficznych, życia produktów lokalnych i marek regionalnych w dużych aglomeracjach, wykorzystania produktów lokalnych jako czynnika rozwoju turystyki, dyskusji na temat prawnych aspektów produktów lokalnych oraz udanych realizacji. Spotkaniu towarzyszyć będzie unikalna książka – zbiór wystąpień oraz zgłoszonych prac. Tytuł konferencji zachęca do rozmowy o konkretach: jak utrzymywać produkt lokalny przy życiu w trudnych warunkach rynkowych? Zachęcam wszystkich uczestników do składania na piśmie swoich wypowiedzi – zostaną opublikowane w naszej książce – oraz do przyjazdu na konferencję.     

 Główne zagadnienia Konferencji:
1. Kreowanie marek produktów lokalnych i geograficznych
2. Szanse rozwoju sektora MSP przez marketingowe wykorzystanie atutów produktów lokalnych
3. Życie marek regionalnych w dużych aglomeracjach  zdobywanie rynku
4. Produkty lokalne jako czynnik rozwoju turystyki
5. Produkty lokalne i geograficzne w kontekście integracji z Unią Europejską konsekwencje prawne, ochrona prawna, marketing
6. Marki regionalne  europejskie studia przypadków
7. Prezentacja Studium Marki Regionalnej – Miody Drahimskie

Uczestnicy konferencji:
Przedstawiciele samorządów lokalnych oraz organizacji samorządowych, przedstawiciele organizacji pozarządowych, producenci, dystrybutorzy, kierownicy i specjaliści działów marketingu agencji reklamowych i promocyjnych. 

Świadczenia na rzecz uczestników konferencji: Materiały konferencyjne, dwa obiady, kawa w przerwach, imprezy towarzyszące, nocleg ze śniadaniem, bankiet. Koszt akredytacji wynosi 489zł + podatek VAT 22% 

Materiały konferencyjne: 
Organizatorzy opublikują przyjęte referaty i komunikaty w formie książki, którą otrzyma każdy uczestnik seminarium.

Marek Sztark
Międzynarodowa Konferencja
Marketing produktu lokalnego
27-28 marca 2003, Barzkowice


POWIĄZANE

Podczas nadchodzącej 15. edycji Targów Sadownictwa i Warzywnictwa, które odbędą ...

Podczas gali wieńczącej pierwszy dzień Forum Rynku Spożywczego i Handlu uhonorow...

EIT Food już po raz siódmy organizuje warsztaty projektowania produktów żywności...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę