Bogatą ofertę handlową oraz wiele atrakcji dla zamawiających towar obiecują organizatorzy IX Nadwiślańskich Targów Konsumpcyjnych "Wielkanoc 2003". Są to targi dla kupców, którzy chcą skutecznie konkurować w supermarketami.
We wtorek i środę, tj. 11-12 marca właściciele małych i średnich sklepów spożywczych i spożywczo-przemysłowych mogą zaopatrzyć się w wielkanocne towary na dorocznej imprezie zorganizowanej przez Nadwiślankę SA-Hurtownię Mega Cash& Carry w Toruniu. Udział zapowiedziało ponad 100 wystawców z renomowanych firm produkujących słodycze, bakalie, przetwory owocowo-warzywne, napoje, soki, tłuszcze, koncentraty i przyprawy, kawę, herbatę i kakao, przetwory zbożowe, mrożonki (w tym lody) i wyroby piekarnicze. Będą największe firmy branży chemii gospodarczej i kosmetyków.
Przy okazji kupcy mogą zapoznać się z ofertą mebli sklepowych oraz wyposażenia placówek handlowych, a nawet z tym, co ma do zaoferowania jedna z firm motoryzacyjnych. Oferowane na targach artykuły można będzie kupić taniej, z rabatami i upustami cenowymi. Będą też promocje i rozmaite formy sprzedaży wiązanej, możliwość umówienia się co do sposobu i dogodnego terminu dostawy.
Nie zabraknie konkursów z cennymi nagrodami, degustacji, występów. Będzie też Koło Fortuny (każde pole z nagrodami), upominki dla targowych nowicjuszy oraz atrakcje artystyczne, w tym występ fakira z najprawdziwszymi wężami.
Targi, którym patronuje prezydent Torunia, a patronat medialny sprawują Radio GRA i "Gazeta Pomorska", odbędą się w przyszły wtorek i środę w godz. 8.00-18.00 w toruńskim Central Parku (Szosa Bydgoska 1/3).