Z okazji 25-lecia Wolności RP Stowarzyszenie AgroBiznesKlub, chcąc uczcić 25-lecie ustroju demokratycznego w Polsce, organizuje ogólnopolską społeczną kampanię promocyjno-wolnościową pn. 25 Lat Wolności Rynkowej "Dobry Produkt - Silna Polska", adresowaną do czołowych firm polskich z szeroko rozumianej branży spożywczej.
Jej celem jest nobilitacja i wzmocnienie promocji produktów rolno-spożywczych, cieszących się uznaniem u konsumentów krajowych i zagranicznych na przestrzeni ostatnich 25 lat.
Zakwalifikowane do tego przedsięwzięcia produkty spożywcze będą na swych opakowaniach oznakowane, udostępnionym przez AgroBiznesKlub, specjalnym logo 25 Lat Wolności Rynkowej „Dobry Produkt – Silna Polska”. Kampania ma charakter ogólnopolski i prowadzona będzie w okresie: 1 czerwca – 31 grudnia 2014 r.
- Mamy nadzieję, że w tym wolnościowym przedsięwzięciu wezmą udział najlepsi i najbardziej znani producenci i przetwórcy żywności w Polsce, legitymujący się Znakiem „Poznaj Dobrą Żywność” i Godłem Promocyjnym „Teraz Polska” oraz m.in. laureaci konkursów Agroprzedsiębiorca RP i AgroLiga. W zamierzeniu organizatorów kampanii ma to stanowić swoisty wkład sektora żywnościowego w Polsce - wraz z konsumentami - w Świętowanie Wolności, zaistniałej w naszym kraju po 1989 roku – mówi Leon Wawreniuk z AgroBiznesKlubu.
Uroczyste podsumowanie kampanii „Dobry Produkt – Silna Polska”, której partnerami są m.in.: Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich Związek Rewizyjny, Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego, Federacja Gospodarki Żywnościowej RP i Stowarzyszenie Eksporterów Polskich, odbędzie się w styczniu 2015 r. w Warszawie.